دفاع مقدس طرحی از حماسه عاشورا است

کد خبر: 727375

استاندار لرستان تاکید کرد: دفاع مقدس در حقیقت طرحی از حماسه عاشورا است.

خبرگزاری مهر: سید موسی خادمی صبح امروز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان گفت: دفاع مقدس طرحی از حماسه عاشورا است.
وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم و عاشورا، تقارن معناداری است و در حقیقت تجلی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است.
استاندار لرستان ادامه داد: عاشورا حماسه ای است که مشابه آن خلق نخواهد شد و دفاع مقدس هم با همه عظمتش طرحی از این حماسه است.
خادمی با بیان اینکه دفاع مقدس از بزرگترین وقایع تاریخ ایران است گفت: این واقعه درس خودباوری و ایستادگی به ملت ما داد و آموخت که نباید به دیگران وابسته بود.
وی اضافه کرد: ما در جنگ و شرایط آن روز به سمت خودباوری رفتیم و اگر امروز استقلال خود را حفظ کرده ایم این موفقیت از برکات و آثار دفاع مقدس است.
استاندار لرستان ادامه داد: دفاع مقدس به ما یاد داد که نباید در برابر ظلم ایستاد و اگر امروز در برابر زورگویی های نظام سلطه می ایستیم ایستادگی ما ریشه در دفاع مقدس دارد.
خادمی با بیان اینکه ایستادگی ما ریشه در تکنولوژی و صنایع دفاعی مان هم دارد، گفت: این قدرت ریشه در جنگ و دفاع مقدس و آن دوران دارد و قدرتهای بزرگ با این پیشرفت ها، توان تهدید ما را ندارند.
وی افزود: این تهدیدات فقط حفظ ظاهر است و ابرقدرت ها فقط تهدید توخالی می کنند.
استاندار لرستان ادامه داد: امروز و با وجود رهبری فرهیخته، کسی جرات تهدید ملت را ندارد که این هم از برکات دفاع مقدس است.
خادمی ضمن تاکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم کسانی که خودشان و خانواده هایشان در جنگ به ملت ما کمک کردند گفت: برای حفظ انقلاب باید ارزش های اسلامی و انقلاب را حفظ کرد و دفاع مقدس هم از بزرگترین ارزش های انقلاب است.
وی ادامه داد: امروز هم ما با دیوانه ای مثل رئیس جمهور آمریکا مانند دیروز مواجه هستیم و امیدواریم که این دیوانه نیز به سرنوشت آن دیوانه دچار شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد