آیت‌الله جنتی: حوزه‌ها شبهات‌ دشمنان ‌را پاسخگو باشند‌

کد خبر: 599880

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در عرصه‌های مختلف حملات ناجوانمردانه‌ای به دین و فرهنگ کشور و جوانان وارد کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور طلاب در تمامی عرصه‌های نظام اظهار داشت: امروز طلاب و نیروهای جوان حوزه‌های علمیه باید در عرصه‌های مختلف انقلاب و امور فرهنگی حضور داشته باشند.
وی بابیان اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف حملات ناجوانمردانه‌ای به دین و فرهنگ کشور و جوانان وارد کرده‌اند، افزود: طلاب جوان و انقلابی می‌توانند با رفتار، زبان و قلم خود ارزش‌های اسلامی را در جامعه جاری کنند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری، زمان‌شناسی را از ویژگی‌های حوزه انقلابی دانست و گفت: حوزه‌های علمیه باید با زمان‌شناسی شبهاتی که امروز از جانب دشمنان اسلام و انقلاب مطرح می‌شود را پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: در مسیر پیش رو باید از احوال دشمنان با خبر باشیم و با رصد فعالیت‌های آنان، ببینیم آن‌ها چگونه وارد عمل می‌شوند تا متناسب با آن واکنش نشان دهیم.
جنتی با تأکید بر اینکه انقلاب تمام ناشدنی است، تصریح کرد: باید روحیه انقلابی در جامعه و در میان نسل جدید ترویج و تبلیغ پیدا کند تا انقلاب در حقیقت خود باقی بماند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد