بعد از آن همه خسارت بگویید خیر مذاکره با آمریکا چه بود؟!

کد خبر: 558250

علی مطهری می‌گوید، رابطه با آمریکا تابو نیست.

روزنامه کیهان: علی مطهری می‌گوید، رابطه با آمریکا تابو نیست.
وی در گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید در زنجان گفت: رابطه با آمریکا تابو نیست و این امر یک فرضیه اشتباه است؛ چرا که انقلاب اسلامی زمانی به خطر می‌افتد که ما از آرمان‌های خود دست بکشیم.
وی گفت: عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی قطعاً موفق بود و این دولت توانسته است ایران را از انزوا خارج کند.
مطهری در بخش دیگری از سخنانش گفت: رکود اقتصادی نقطه ضعفی برای دولت است، تورم با رونق اقتصادی قابل کنترل است.
یادآور می‌شود عبارت تابو، مفهوم «توهم مقدس» را در خود نهفته دارد و باید از آقای مطهری پرسید مذاکره با آمریکا به بهانه توافق هسته‌ای و برخی روابط و ملاقات‌های پیرامونی، به کدام تابو و توهم پایان داد؟ آیا جز این بود که معلوم شد ارتباط‌گیری با آمریکا خسارت‌های فراوان و نقد با خود به همراه دارد اما امید و آرزوی دوستی و گشایش اقتصادی توهم محض است؟!
نکته دیگر اینکه ایران قبل از دولت فعلی منزوی نبود و مقامات بلندپایه 130 کشور در اجلاس غیرمتعهدها در تهران شرکت جستند، اما اگر مراد از «انزوا» رفع تحریم‌هاست که هیچ تحریمی رفع نشده است.
و بالاخره باید گفت اگر رکود اقتصادی در دولت یازدهم و به ویژه پس از برجام تشدید شده، ادا و اطوار شکستن تابوی ارتباط با آمریکا برای چیست؟!

یادآور می‌شود مطهری با حمایت احمدی‌نژاد در فهرست اصولگرایان قرار گرفت اما به تدریج خود را به اردوگاه مقابل کشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد