استفاده شخصی از بیت‎المال دشمنی با امیرالمومنین است

کد خبر: 552335

امام جمعه موقت خرم‎آباد گفت: مسئولی که از بیت‎المال به نفع خود، خانواده، بستگان و یا حزبش سوءاستفاده کند دشمن امام علی (ع) است.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام قاسم متقی‎نیا در خطبه‎های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد به دیدار اخیر جمعی از اقشار مختلف شش استان کشور از جمله لرستان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.
وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم تاثیر برجام در اقتصاد داخلی، اضافه کرد: موضوع دیگری که رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با اقشار مختلف مردم مطرح کردند مسئله معیشت مردم بود.
امام جمعه موقت خرم‎آباد ادامه داد: نیاز یک کشور اسلامی مقابله با اشرافی‎گرایی است؛ بنابراین مردم از هر قشر و جناحی منتظر مقابله و برخورد با فساد و اشرافی‎گری هستند.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب مقابله با مفاسد و جلوگیری از گسترده شدن مفاسد بوده، تصریح کرد: مسئولان استان لرستان از جمله رئیس سازمان بازرسی و رئیس دادگستری و متولیان برخورد با مفاسد بدانند که باید جلوی فساد و گسترده شدن فساد را به عنوان یکی از تاکیدات رهبر انقلاب بگیرند.
متقی‎نیا تأکید کرد: مسئولی که از بیت‎المال به نفع خود، خانواده، بستگان و یا حزبش سوء استفاده کند دشمن امام علی (ع) است.
وی گفت: بیان مطالبات رهبر معظم انقلاب یک وظیفه دینی است و از طرفی امر به معروف و نهی از منکر رسالت تریبون نماز جمعه است و با این حال آنچه که در تریبون نماز جمعه در مورد برخورد با فساد مطرح می‎شود موضوعی فراتر از جناح‎های سیاسی است.
متقی‎نیا اضافه کرد: مردم خواستار برخورد با دستگاه‎هایی هستند که با جاده‎ها، ساختمان‎ها، عمران و آبادنی کوچه‎ها و معابر سر و کار دارند و درآمدهایی برخلاف قانون داشته‎اند.
وی بیان کرد: همچنین هیات مدیره‎هایی به عنوان زیر مجموعه سازمان‎های دولتی و عمومی وجود دارند که مسئولانی بر خلاف قانون در این شرکت‎ها عضو بودند و علاوه بر حقوق خود دریافتی و پاداش دیگری را نیز داشته‎اند که باید به بیت‎المال برگردانده شوند.
امام جمعه موقت خرم‎آباد گفت: متاسفانه برخی‎ها مصوبات جهت‎داری را برای بخشش عوارض به نفع عده‎ای که جزن متمکنین هم هستند، صادر کرده‎اند که این برخلاف قانون است و این بخشودگی‎ها نیز باید به بیت‎المال برگردانده شوند و یا اینکه از حقوق عاملان صدور مصوبات غیرقانونی بخشودگی عوارض به بیت‎المال برگردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد