تفاوت نجومی یارانه حامیان و منتقدان مطبوعاتی دولت

کد خبر: 546671

طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق، ابتکار، اعتماد، آفتاب یزد، آرمان، راه مردم بیش از 4 میلیارد تومان از وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید یارانه دریافت کرده‌اند!

روزنامه کیهان: طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق، ابتکار، اعتماد، آفتاب یزد، آرمان، راه مردم بیش از 4 میلیارد تومان از وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید یارانه دریافت کرده‌اند!
حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی با انتشار خبر فوق تأکید کرد: روزنامه اطلاعات با درآمد 3 میلیارد و 549 میلیون تومان بیشترین درآمد را از محل درج آگهی‌های دولتی و البته یارانه بیمه و یارانه طرح اشتراک در سال گذشته داشته است.
روزنامه ایران در رده دوم بیشترین دریافت‌کننده حمایت بوده است که با رقم 3 میلیارد و 365 میلیون تومان از دو ردیف آگهی‌های دولتی و یارانه بیمه در رده دوم قرار گرفته است؛ روزنامه دنیای اقتصاد نیز با دریافت 3 میلیارد و 151 میلیون تومان از محل یارانه مستقیم، یارانه بیمه، یارانه طرح اشتراک و آگهی‌های دولتی در رتبه سوم قرار گرفته است.
رسایی می‌افزاید: روزنامه خبر ورزشی که درباره ارتباط آن با معاونت مطبوعاتی حرف و حدیث‌های جدی مطرح است، یک میلیارد تومان یارانه دریافت کرده است.

هفته‌نامه 9 دی که جزو پرتیراژترین هفته‌نامه‌های سراسری کشور است، 2 میلیون و 4 صدهزار تومان یارانه دریافت کرده است!‌ و این در حالی است که هفته‌نامه عصر ارتباطات 26 میلیون تومان، یک هفته‌نامه محلی در کرمان با تیراژ کمتر از 1000 نسخه 3 میلیون تومان و یک ماهنامه کم‌تیراژ، 17 میلیون تومان دریافت کرده‌اند. 9 دی از اینکه مورد بغض و کینه کدخداپرستان قرار دارد، خدا را شاکر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد