لاریجانی: مجلسی آرام و کارآمد خواهیم داشت

کد خبر: 528266

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس با همگرایی و وفاق و دوستی موجب خواهد شد مجلسی آرام و کارآمد داشته باشیم.

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ادای مراسم سوگند اعضای هیات رئیسه، گفت: در این دوره سریعتر اعتبارنامه‌ها بررسی شد تا به اصل موضوع برسیم که حل مشکلات اقتصادی کشور به خصوص مسائل اقتصادی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم حسن ظن نمایندگان به هیات رئیسه موجب شود در آینده مجلس آرام و کارآمدتری را داشته باشیم که مسائل کشور و مسائل اقتصادی را پیگیری کنند. وی تاکید کرد: برگزاری انتخابات هیات رئیسه باعث شد با همگرایی، وفاق و دوستی بیشتری شرایط برای ایجاد مجلس کارآمد و آرام فراهم شود. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته آینده سه جلسه علنی برگزار خواهد شد، گفت: موضوع برنامه ششم در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد، بنابراین چند رکن برنامه توسعه در زمینه‌های صنعت، تولید، کشاورزی، وضعیت اقتصادی، سلامت و مسائل دیپلماتیک مخصوصا مسئله هسته‌ای و همچنین مباحث آسیب‌های اجتماعی باید مورد بررسی نمایندگان قرار گیرد. لاریجانی اظهار داشت: در سه جلسه آینده چالش‌های دستگاه‌ها در زمینه مسائل کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد تا وارد بحث اصلی بررسی برنامه ششم توسعه شویم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد