پارلمان‌های اسلامی اقدامات گروههای تکفیری را محکوم کنند

کد خبر: 515592

نماینده پارلمان لبنان برلزوم محکومیت گروههای تکفیری و تروریستی از سوی پارلمان‌های اسلامی تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: حسن فضل‌الله در نشست کمیته دائمی امور اجتماعی و فرهنگی مجع مجالس آسیایی در هتل اسپیناس تهران اظهار کرد:‌علی رغم وجود تنوع فرهنگی در کشورهای آسیایی آنچه در این کشورها هدف قرار گرفته میراث و تنوع فرهنگی ملت‌های ماست. چند روز قبل شاهد این بودیم که یک کلیسا در موصل از سوی گروههای تروریستی و تکفیری ویران شد، اینها می‌خواهند نشانه‌های فرهنگی ملت‌های ما را از بین ببرند و چهره‌ی مخدوشی از اسلام را نشان دهند.
وی افزود: آنچه داعش و النصره در عراق و سوریه و حتی بروکسل ، فرانسه و اروپا انجام می‌دهند در درجه اول اسلام، مسلمانان و فرهنگ اصیل اسلامی را هدف قرار داده است، لذا ما در پارلمان‌های اسلامی باید کاری که گروههای تروریستی انجام می‌دهند را جرم بدانیم، بر تنوع فرهنگی تاکید کنیم و اقدامات این گروههای تکفیری را رد و محکوم کنیم.
حسن فضل‌الله با تاکید بر لزوم ایستادگی در مقابل تروریست خاطرنشان کرد:‌ ما در لبنان مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کردیم و امروز هم باید در برابر اقدامات زیادی که علیه مقاومت شاهد هستیم بایستیم و برآن تمرکز کنیم.
نماینده پارلمان لبنان در پایان با بیان اینکه موضوع پناهندگان دارای جوانب و ابعاد فرهنگی و سیاسی است یاد آور شد: یکی از مسائل چشم گیر این است که برخی کشورها قوانین تصویب می‌کنند که دارایی‌های پناهندگان را مصادره کنند و ما شاهد برخورد ناشایست با برخی پناهندگان سوری هستیم، ما باید برای بهبود وضعیت پناهندگان چاره‌ای بیاندیشیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد