خاورمیانه زیر سایه ایران استراحت می‌کند

کد خبر: 493946

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر اسلام در کشور پیاده شود، ابرقدرت شرق و غرب باقی نخواهد ماند، گفت: خاورمیانه امروز زیر سایه ایران استراحت می‌کند.

خبرگزاری مهر: آیت الله نصرالله شاه‌آبادی نامزد پنجمین دوره خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در نطق تبلیغاتی خود گفت: در زمان غیبت کبری، مسئولیت اداره امت اسلامی برعهده فقیه جامع‌الشرایط که فقاهت و عدالت دارد، است.
وی افزود: مرحوم امام خمینی (ره) بر همین اساس مجلس خبرگان رهبری را تشکیل داد تا علما و دانشمندان دور هم جمع شده و فرد لایقی را معرفی کنند.
این کاندیدای خبرگان رهبری ادامه داد: علما در مجلس خبرگان جمع می‌شوند و با هم شور می‌کنند تا بتوانند فرد لایق را که امروز هم موجود است انتخاب کنند، سعی ما این است که علمای خبرگان رهبری با هم متحد و یک‌نفس بوده و از برخوردهای بی‌جا و جهت‌گیری‌های سیاسی پرهیز کنند.
آیت الله شاه‌آبادی گفت: در خبرگان رهبری باید یک نفر به عنوان حاکم مسلمین معین شود تا در مواقع ضروری و بر اساس مخالفت‌ها و موافقت‌ها، صحیح و غلط را تشخیص داده و بر اساس آن عمل کند.
وی افزود: علمای خبرگان با افکار و سیاست‌های مختلف اعتقادات شخصی خود را کنار گذاشته و با دوستی و مهربانی در احکام دین جذب هم هستند.
این کاندیدای خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان باید با هم متحد باشند، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری جمع علما و دانشمندان است، اگر خلاف وحدت عمل کند، ضرر آن بر ملت و دنیای اسلام تحمیل خواهد شد.
آیت الله شاه‌آبادی ادامه داد: اگر هم و غم مسئولین، حل مایحتاج جوانان، دختران و پسران و اوضاع بازار باشد، مردم سعادتمند خواهند شد. در مجلس شورای اسلامی هم باید خدا را در نظر گرفته و برای خدا به ملت خدمت شود.
وی گفت: امروز طبقه جوان سرگردان است. هر روز چندین جوان دختر و پسر مراجعه می‌کنند و از مشکلاتشان می‌گویند. اگر احکام الهی را در کشور پیاده کنیم، رفاه برای تمام طبقات جامعه به وجود خواهد آمد.
این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قدرت مملکت از عنایت خداوند است، خاطرنشان کرد: خاورمیانه زیر سایه ایران استراحت می‌کند و ابرقدرت‌ها در فکر آنند که با ایران چگونه رفتار کنند. باید شکر این نعمت به جا آوریم.
شاه‌آبادی گفت: مسئولان و روسا تمام تلاششان پیاده کردن اسلام باشد چون در این صورت هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا باقی نبوده؛ نه ابرقدرت شرق و نه ابرقدرت غرب باقی نخواهد ماند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد