سیاه نمایی کاندیداها، ظلم در حق کشور است

کد خبر: 493040

رییس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تبیین دستاوردهای 37 ساله انقلاب اسلامی برای مردم توسط کاندیداها تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: عباسعلی اسدی در همایش توجیهی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در کشور و به خصوص در ایام انتخابات، گفت: انتخابات، حق الناس است و همه باید به سهم خود در هر چه با شکوه و سالم برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ایفای نقش کنند.
وی با انتقاد از سیاه نمایی برخی از کاندیداها ادامه داد: همه به اندازه توان خود در این کشور تلاش کرده و خدمت کرده‌اند. تمامی کاندیداها بدانند که سیاه نمایی، ظلم در حق مردم و کشور است.
رییس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه کاندیداها از دادن وعده های کذایی به مردم خودداری کنند، ادامه داد: هر کسی وعده دست نیافتنی به مردم بدهد، حق الناس را تضییع کرده است.
اسدی اظهار کرد: با تخریب یکدیگر، چیزی درست نمی شود. در حال حاضر کشور ما نیازمند برنامه های فرهنگی، علمی، اقتصادی و ... است. کاندیداها برنامه ارایه کنند. هر کسی امروز، با برنامه باشد و بخواهد برنامه های خود را در کشور اجرا کند، بزرگترین خدمت را به مردم انجام داده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد