فساد و اختلاس برخلاف روح انقلاب است

کد خبر: 488777

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد، اختلاس و بی رحمی به محرومین در تضاد با روح انقلاب است و طبق فرموده امام راحل اگر مسئولان از پشتوانه مردم محروم شوند کنار گذاشته می‌شوند.

فارس: حجت اسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (13 بهمن 94) گفت: ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقط به شعار دادن نیست. امروز ولایتمدار در عمل به فرامین ولی امر مسلمین است.
وی ادامه داد: امروز نیاز رهبر انقلاب به شعارهای توخالی نیست امروز نیاز این است که مو به مو به فرمایشات معظم‌له که شامل رسیدگی به محرومین و مستضعفین و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی و رسیدگی به امور مردم، رفع گرفتاری‌ها و جلوگیری از اشرافی گری و تجمل گرایی و مقابله جدی با دست اندازان به بیت المال و پرهیز از رفتارهای متکبرانه و همچنین مردمی بودن مسئولان نظام است، عمل کنیم و اگر ما مسئولین این گونه باشیم شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند عینیت پیدا می‌کند.
نماینده مردم دستشان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولین کشور بدانند فساد، ‌اختلاس و بی رحمی به مردم محروم و مستضعف در تضاد جدی با روح انقلاب است. به فرموده امام مستضعفان، همه مسئولان به پشتیبانی ملت احتیاج دارید و اگر روزی از پشتیبانی آنان محروم شوید شماها کنار گذاشته می‌شوید و چون رژیم شاهنشاهی ستمکار به جای شما ستم پیشگان پست‌ها را بدست می‌آورند و باید در جلب نظر مردم کوشش کنند و از رفتار غیر اسلامی و انسانی دوری کنید.
موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: این روزها هر کسی سعی دارد تا با نگاه یک جانبه و فرا قانونی شورای نگهبان را که پاسدار قانون اساسی و سند میثاق ملی کشور است مورد حمله و هتک حرمت قرار دهد و جایگاه رفیع آن در اصل مهم قانون اساسی را در حد نگاه و رتبه بندی حزبی و جناحی تقلیل دهند.
وی ادامه داد: لذا حمایت از نقش شورای نگهبان به عنوان ناظر بی طرف امر انتخابات امری خداپسندانه و قانون مدارانه است.
نماینده مردم دشتستان در پایان با انتقاد از برخی تخریب‌های صورت گرفته علیه وی در حوزه انتخابیه‌اش و با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد