داعش بیمارستان «الرمادی» را کاملا تخریب کرده است

کد خبر: 482964

تکفیری‌های داعش، پس از تخلیه بیمارستان «الرمادی» از تجهیزات پزشکی و دارویی، تمامی بخشهای آن را تخریب کرده‌اند.

فارس: تکفیری‌های داعش کلیه مناطقی را که در شهر «الرمادی» مرکز استان «الانبار» عراق تحت کنترل داشتند، بمب‌گذاری کرده‌‌اند که بیمارستان آموزشی این شهر نیز از جمله آنهاست.
پایگاه خبری شبکه «روداو» با تکیه بر اطلاعات به دست آمده، نوشت که داعش، بیمارستان مذکور را پس از خارج کردن برخی از تجهیزات و داروها، کاملا تخریب کرده است.
گفته می‌شود که این مواد و تجهیزات، برای درمان زخمی‌های داعش از بیمارستان خارج شده‌اند.
«عناد صالح» از سربازان عراقی در نبرد با داعش، در این‌باره گفت: زمانی که وارد بیمارستان الرمادی شدیم، بسیار شوکه شدیم زیرا کاملا تخلیه شده بود و تمامی تجهیزات از بین رفته بودند و حتی هنوز بقایای مواد منفجره و تجهیزات نظامی در بیمارستان رویت می‌شد.
نیروهای عراق، مرکز شهر الرمادی را در 28 دسامبر از اشغال تکفیری‌های داعش خارج کردند و پرچم عراق را بر فراز ساختمانهای دولتی برافراشتند و در حال حاضر نبرد برای آزادسازی کلیه مناطق این شهر ادامه دارد. با آنکه نیروهای عراقی، هزار و 500 خانواده را از دست داعش آزاد کرده‌اند، هنوز نزدیک به 2 هزار خانواده در بند تکفیری‌ها هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد