عربستان در پشت پرده ماجرای «مضایا» در سوریه است

کد خبر: 481741

نماینده فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان، عربستان سعودی را عامل پشت پرده ماجرای شهرک «مضایا» در سوریه خواند.

فارس: «نواف الموسوی» نماینده فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان تاکید کرد که عربستان سعودی با هدف سیاهنمایی علیه مقاومت، ماجرای شهرک «مضایا» در سوریه را ایجاد کرده است.
به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «المنار»، با بیان اینکه «مقاومت، آمادگی و قدرت خود در وارد کردن ضربه‌های دردناک به دشمن را ثابت کرده است»، افزود: هر کس از جزئیاتی که اسرائیل در اختیار دارد، آگاهی پیدا کند، در می‌یابد که مقاومت در چه سطحی از قدرت و توانایی قرار دارد.
وی با اشاره به عملیات «مزارع شبعا» در هدف قرار دادن خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی توسط گروه شهید «سمیر قنطار»،‌ گفت: پیام مقاومت روشن بود که هیچ کس نمی‌تواند به مشغول بودن ما در رویارویی با خطر تکفیری دل ببندد زیرا ما حاضر، آماده و توان پاسخ به صهیونیست‌ها را داریم.
وی با اشاره به ماجراجویی‌های اخیر عربستان سعودی علیه محور مقاومت نیز تاکید کرد: عربستان سعودی یک جنگ (روانی) برنامه‌ریزی شده را با هدف برآشفتن اهل سنت علیه شیعیان در لبنان و سایر کشورهای عربی و اسلامی و سیاهنمایی علیه مقاومت و رهبرش آغاز کرد. این حملات به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های نظام عربستان هستند.
الموسوی افزود: این ماجراجویی که «مضایا» نام دارد، هماهنگی بین رسانه‌های عربی از جمله رسانه‌های لبنانی تحت سیطره عربستان را نشان داد.. هدف این تهاجم، تخریب مقاومت و پنهان ساختن جنایت‌های نظام عربستان و برآشفتن اهل سنت علیه شیعیان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد