گروهی در حال برنامه‌ریزی برای طراحی نفوذ به مجلس خبرگان هستند

کد خبر: 480629

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: گروهی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد و طراحی نفوذ به مجلس خبرگان هستند.

مهر: عبدالکریم جمیری صبح شنبه در دیدار با مردم گناوه اظهار داشت: به زمان برگزاری دو انتخابات مهم در کشور نزدیک می‌شویم و امسال نیز با حضور مردم شاهد خلق یک حماسه دیگر در روز هفتم اسفندماه خواهیم بود.
وی به برخی تحرکات سیاسی در کشور اشاره کرد و افزود: برخی از افراد و گروه‌های در عرصه انتخابات در پی راه‌اندازی برنامه نفوذ به مجلس خبرگان هستند و باید مراقب این افراد باشیم.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد پروژه نفوذ دشمن تاکید کرد و ادامه داد: این افراد برای اینکه نیت‌های شوم خود را پیاده کنند در پی در دست گرفتن مجلس خبرگان هستند ولی مردم بابصیرت ایران این اجازه را نمی دهند.
وی انتخابات را فرصتی مناسب برای توسعه اسلام و دخالت مردم در سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: انتخاب‌ها باید به گونه‌‌ای باشد تا افرادی وارد مجلس شوند که پرچم اسلام را برافراشته و با ولایت‌مداری از حق محرومان دفاع کنند.
جمیری، تلاش برای مبارزه با مستکبرین و رانت‌خواران را از دیگر وظایف نمایندگان مجلس دانست و اضافه کرد: برخی افراد برای جلب رای مردم وعده‌هایی که وظیفه یک مدیر اجرایی است را می‌دهند در حالی که وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر حسن انجام قوانین مصوب مجلس است.
وی با بیان اینکه نمایندگان علاوه بر بحث قانون‌گذاری وظیفه پیگیری و دنبال‌کردن خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه را نیز دارند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود نباید دریغ کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد