افزایش داوطلبان، انتخابات پرشور و نشاط را نوید می‌دهد

کد خبر: 477469

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: امیدواریم نشاطی که در مرحله ثبت نام انتخابات شاهد آن بودیم در مراحل بعدی هم کماکان ادامه داشته باشد و مردم و تمامی جریان های سیاسی و فکری داخل نظام با علاقه و نشاط در هفتم اسفند 94 یک حماسه دیگر خلق کنند.

ایسنا: حسینعلی امیری در مراسم ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) با بیان این مطلب، افزود: افزایش قابل توجه تعداد داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشانگر وجود شور و نشاط و افزایش امید در مردم است.

وی با بیان این که از نظر دولت افزایش تعداد متقاضیان نامزدی در انتخابات امری بسیار میمون و مبارک است، افزود: آمار کمی ثبت نام شدگان این دوره از انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است.
قائم مقام وزیر کشور اظهار داشت: بر این اساس، 801 نفر برای مجلس خبرگان رهبری و 12 هزار و 123 نفر برای مجلس شورای اسلامی نامزد شدند.
امیری خاطرنشان کرد: این افزایش آمار داوطلبان در انتخابات نشانگر افزایش میل مردم به دخالت در سرنوشت سیاسی و اجتماعی شان و رشد امید در جامعه و احساس مسئولیت مردم نسبت به شرایط کشور است.
قائم مقام وزیر کشور دلیل افزایش روحیه مردم را به سامان رسیدن مذاکرات هسته ای و تفاهم برجام دانست و گفت: کار ثبت نام تمام شد و هیات های اجرایی مشغول بررسی احراز شرایط ثبت نام کنندگان هستند.
وی ادامه داد: خوشبختانه هیات نظارت مرکزی و شورای نگهبان و هیات های نظارت استان ها با حسن نیت در سال همدلی و همزبانی همکاری خیلی خوبی را با وزارت کشور انجام می دهند.
امیری گفت: هیات‌های اجرایی 10 روز فرصت دارند افرادی که ثبت نام کردند را احراز شرایط کنند تا کار در مسیر قانونی و بر اساس جدول زمانبندی و تقویم انتخابات ادامه پیدا کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد