فتنه ۸۸ برای کشور ۳۲۴ هزار میلیارد تومان خسارت در برداشت

کد خبر: 477405

یک کارشناس امور سیاسی بابیان اینکه فتنه ۸۸ برای نظام ۳۲۴ هزار میلیارد تومان خسارت در برداشت، گفت: ملموس‌ترین خسارات در جریان این فتنه به اموال عمومی و دولتی وارد شد.

مهر: محمد علی امانی شامگاه سه شنبه و در آستانه فرارسیدن حماسه ۹ دی در جمع قشرهای مختلف مردم دامغان در محل مسجد جامع این شهر به تشریح حوادث سال ۸۸ پرداخت و افزود: نظام در جریان این حوادث ۳۲۴ هزار میلیارد تومان خسارت دید که با این رقم می شد برای دو میلیون و ۱۶۳هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه سران فتنه ادعای کمک به انقلاب را داشتند اما متاسفانه نظام را متهم به خیانت در امانت کردند، اضافه کرد: عده ای به بهانه تقلب در انتخابات، مشارکت بیش از ۸۰درصدی ملت در پای صندوق های اخذ رای را به کام ملت تلخ کردند.
این کارشناس امور سیاسی تصریح کرد: فتنه گران سعی داشتند جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا به عنوان کشوری خشن و به دور از دمکراسی نشان دهند.
امانی با اشاره به اینکه محافظت از حصر شدگان برای نظام هزینه دارد، اظهار داشت: نظام می کوشد تا به کمک نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به حصر شدگان آسیب وارد نشود و بهانه ای به دست دشمنان قرار نگیرد.
وی اضافه کرد : متاسفانه عده ای بابت حصر سران فتنه از نظام طلبکار هستند و نمی دانند که اگر این افراد محاکمه شوند جرم و مجازات آنان سنگین تر از حصر است.
حماسه ۹دی ماندگار و جاوید ماند
این کارشناس امور سیاسی با بیان اینکه حماسه عظیم ۹ دی برای همیشه ماندگار و جاوید ماند، افزود: این حرکت عظیم و ماندگار به دست ملت ایران رقم خورد و به منزله شاخصه شناخت حق و باطل بود.
وی ضمن تاکید بر اینکه فتنه گران هشت ماه کشور را دچار آشوب کرده بودند، اضافه کرد: ۹دی به عنوان تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران توانست نسخه فتنه گران را در هم بپیچد.
امانی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم با هوشیاری و آگاهی کامل نگذاریم غریبه ها و نفوذی ها وارد عرصه های حاکمیت و تصمیم گیری نظام شوند.
وی در خاتمه با تاکید بر اینکه فتنه نفوذ را باید از فتنه سال۸۸ جدی تر و سخت تر بدانیم و از آن غفلت نکنیم، تصریح کرد: یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود این است که پایبندی نامزدها به نظام و ولایت فقیه باید در عمل ثابت شود و کلی گویی کاندیدا در این راستا هیچ فایده و ارزشی ندارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد