بابت کم‌تحرکی دولت ایران نسبت به فجایع نیجریه شرمنده‌ایم

کد خبر: 473236

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به حوادث اخیر نیجریه گفت:ما شرمنده‌ایم که دولت ما نسبت به این حوادث مانند حوادث تروریستی فرانسه بلافاصله فجایع را محکوم نکرد و تنها درباره حوادث این کشور ابراز نگرانی کرد.

تسنیم: نشست خبری تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به حوادث نیجریه و کشته شدن شیعیان این کشور به دست ارتش و حکومت نیجریه در مقابل سفارت نیجریه در تهران برگزار شد.
مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان ایرانی امروز همانند برادران نیجریه ای خود عزادارند گفت: برادران مظلوم ما بدون هیچ دفاعی در منزل شیخ عزیز و خمینی نیجریه به شهادت رسیدند و فرزندان این شیخ بزرگ نیز توسط این افراد به شهادت رسید.
وی افزود: ما شرمنده‌ایم که دولت ما نسبت به این حوادث مانند حوادث تروریستی فرانسه بلافاصله فجایع را محکوم نکرد و تنها درباره حوادث این کشور ابراز نگرانی کرد.
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: امروز ما شرمنده‌ایم که ام القرای جهان اسلام در حالیکه عوامل استکبار برادران شیعه و مسلمان ما را به خاک و خون می‌کشد دولت مردانش از تنش‌زدایی با استکبار حرف می‌زنند.
رئیسی خطاب به مردم نیجریه گفت: مطمئن باشید ملت ایران رهبر و نظام جمهوری اسلامی ایران استوار از شما حمایت می‌کنند و ما دانشجویان نیز خواستار برخورد با مسببان این حوادث هستیم.
وی گفت: از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم پرونده دولت نیجریه را بلافاصله در سازمان همکاری‌های اسلامی بررسی کند و اگر عمدی بودن این حوادث و رفتار نامناسب دولت نیجریه‌ در آن مشخص شد عضویت دولتمردان نیجریه در صورت لزوم در سازمان لغو شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد