پیرموذن: حاکمیت قانون اساسی یک خواست ملی است

کد خبر: 464496

نماینده مردم اردبیل حاکمیت قانون اساسی را یک خواست ملی دانست و گفت: باید حماسه اقتصادی را محقق کنیم.

مهر: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در نطق میان‌دستور با محکوم کردن ارائه پیشنویس قطعنامه ضدایرانی توسط عربستان جنایتکار به سازمان ملل، گفت: دیکتاتور عربستان در کشور یمن و منا انسان می‌کشد و با نهایت پررویی به خاطر دستگیری روسیه و ایران از ملت مظلوم سوریه و مبارزه با داعش پلید دشمنی با ایران را به سازمان ملل کشانده است. در عجبم در جهان امروز در همه جای آن جای شاکی و متشاکی عوض شده است.
وی افزود: در عَجبم که در جهان امروز در همه جای آن، جای شاکی و متشاکی عوض شده است.
نماینده اردبیل ادامه داد: بیایید در فرصت طلایی مقطع تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه کشور که در پساتحریم با افزایش ثروت ملی صورت می پذیرد، به همه بی‌قراری‌ها، بی‌سامانی‌ها و نارسایی‌ها پایان دهیم و توازن عملی توسعه را در مناطق ایران کلید زده تا ریشه عمیق اهانت قومی و انواع نژادپرستی را بخشکانیم.
پیرموذن خاطرنشان کرد: حاکمیت کامل قانون اساسی، شعار و خواست ملی است که اجرای کامل آن را مطالبه کرده و تحقق حماسه اقتصادی را بنیان نهیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد