حملات هوایی باید همه گروه‌های تروریستی سوریه را شامل شود

کد خبر: 451988

وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد که حملات هوایی در سوریه باید علاوه بر داعش بقیه گروه های تروریستی را نیز هدف قرار دهد.

مهر: «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که حملات هوایی در سوریه علاوه بر گروه تکفیری داعش باید بقیه گروه های تروریستی از جمله «جبهه النصره» را نیز شامل شود.
وی این اظهار نظر را در اصلاح سخنان «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه ایراد کرد. اولاند در روز جمعه از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه خواسته بود فقط به داعش حمله کند.
اما فابیوس با طرح این مطلب که اظهارات اولاند به منزله استثنا قائل شدن برای بقیه گروه های افراطی نیست، گفت: فرمول مختصری در این رابطه وجود دارد که شامل داعش و دیگر گروه های تروریستی می شود.
روسیه که از چهارشنبه هفته گذشته با موافقت دولت دمشق حملات هوایی خود را در سوریه آغاز کرده از سوی کشورهای غربی به بمباران مواضع معارضین سوری متهم شده است حال آنکه «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، با رد این اتهام اعلام کرد که مسکو ارتش آزاد سوریه را تروریست ندانسته و آنها را در مذاکرات صلح آینده به رسمیت می شناسد.
وی تاکید کرد که نیروهای روسی تنها مواضع تروریست ها را در سوریه هدف قرار می دهند. به گفته وی تروریست ها همان گروههایی هستند که از سوی آمریکا و متحدان غربی اش نیز تروریست خطاب می شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد