برقراری اصلاحات با رژیم‌های مستبد امکان‌پذیر نیست

کد خبر: 449710

عضو جبهه ملی دموکراتیک یمن حضور رئیس‌جمهور فراری این کشور در عرصه سیاسی را موجب عمیق‌تر شدن بحران خواند و گفت: خواسته‌های منصور هادی تنها به نفع تروریست‌ها و آل‌سعود است و اصولاً رژیم‌های استبدادی به دنبال ایجاد اصلاحات نیستند.

فارس: «خالد السوعری» عضو جبهه ملی دموکراتیک یمن در صنعا حضور منصور هادی در عرصه سیاسی یمن را موجب تشدید بحران این کشور خواند.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور فراری یمن به خوبی می‌داند که مردم خواهان برخورداری از آزادی و شرافت انسانی هستند، در حالی که عربستان به دنبال اشغال یمن و تضمین امنیت خود و دیگر کشورهای عربی است.
السوعری اظهارات منصور هادی را پوچ و تو خالی خواند و گفت: او وعده اجرای اصلاحات در جنوب یمن را داده بود، اما هیچ اقدام فوری در این رابطه انجام نداد.
عضو جبهه ملی دموکراتیک یمن همه خواسته‌های منصور هادی را به نفع تروریست‌ها و رژیم آل سعود خواند و گفت: عربستان قادر به ایجاد اصلاحات در کشورش نیست، پس چگونه خواهان اصلاحات برای ملت یمن شده است.
فعال یمنی تصریح کرد: رژیم‌های استبدادی با توجه به ماهیت خود قادر به اداره کشور و ایجاد اصلاحات نیستند، چرا که هیچ چالشی در برابر خود را نمی‌پذیرند.
«عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن که روز سه شنبه هفته گذشته بعد از گذشت بیش از 6 ماه فرار به ریاض، به عدن بازگشت مدعی شد به زودی صنعا را از کنترل ارتش و انصار الله یمن خارج می‌کند.
هادی در اولین نشست خود با گروه موسوم به (دولت‌اش) در عدن مدعی شد که بعد از به دست گرفتن کنترل دیگر شهرهای یمن، به زودی به صنعا نقل مکان می‌کند.
رئیس‌جمهور مستعفی یمن هم اینک برای شرکت در نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد.
وی با چشم‌پوشی از کشتار چندین هزار یمنی به دست آل‌سعود، مدعی شده که می‌خواهد پرونده تجاوزات انصارالله و ارتش یمن را در این نشست‌ها مطرح کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد