ظرفیت انقلاب آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره کشاند

کد خبر: 444710

نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را پای میز مذاکرات کشاند گفت: برای حفظ این ظرفیت نباید لحظه ای از پاسخگویی محکم در قبال اظهارات آمریکایی‌ها دست برداریم.

مهر: محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توصیه رهبر انقلاب به دولتمردان مبنی بر لزوم موضع گیری صریح در قبال اظهارات آمریکاییها اظهار کرد: به نظر من اگر کسی از کمترین هوش سیاسی برخوردار باشد و صحبت‌های سناتورهای آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه را بشنود، فرمایش رهبر معظم انقلاب را درک می‌کند.
وی افزود: آمریکایی‌ها صادق نیستند و روی مسائلی از جمله حقوق بشر و هسته ای با ما مشکل ندارند بلکه مساله اصلی آنها نوع تفکر و مبانی اعتقادی ماست. اگر کسی شناخت درستی از دشمن نداشته باشد و پی به ضریب دشمنی آمریکایی‌ها نبرد، بصورت طبیعی در چنگال ترفندهای دشمن گرفتار خواهد شد.
کوهکن با بیان اینکه ظرفیت بالقوه جمهوری اسلامی در منطقه نقطه قوت و عاملی برای ترس دشمن از رویارویی با ما محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: کشورها و گروه‌هایی که نوع نگاه ما را دارند از سوی آمریکا به تروریسم و آدم‌کشی متهم می‌شوند؛ بنابراین اگر دوستان و دشمنان ما در دنیا حرف‌های آمریکایی‌ها علیه ما را بشنوند اما از طرفی حرف‌ها و تحلیل‌های ما به گوششان نرسد ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا و منطقه رشد نخواهد کرد
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که با مبانی قدرت زوال ناپذیر جمهوری اسلامی آشنا هستند می‌دانند که برای حفظ ظرفیت انقلاب اسلامی، باید در مقابل حرف‌های آنها به روز باشیم و لحظه ای از پاسخگویی محکم دست برنداریم زیرا این ظرفیت انقلاب اسلامی بود که آنها را پای میز مذاکره با ما کشاند.
وی افزود: ما به هیچ عنوان نباید انفعالی برخورد کنیم تا آنها بخواهند علیه ما حرف بزنند و ما فقط پاسخ دهیم. ما باید در قبال آنها از سیاست تهاجمی استفاده کنیم. البته سیاست تهاجمی دنباله‌روی از جنگ نیست بلکه جهت تنویر افکار عمومی دنیا و حفظ ظرفیت انقلاب اسلامی باید اعمال شود.
کوهکن تاکید کرد: ما وقتی می‌بینیم سناتورهای آمریکایی در مورد یک حادثه تیراندازی در آمریکا کلی حرف می‌زنند و شلوغ می‌کنند اما در مقابل کشتار مردم یمن توسط رژیم سعودی واکنشی نشان نمی‌دهند، باید بفهمیم که در سیاست خارجی موضع تهاجمی و سوال کننده داشته باشیم.
وی تصریح کرد: سیاست تهاجمی هر زمان قوت گرفته است، ظرفیت‌های ما را بالابرده و موفقیت‌های بسیاری برای ما رقم زده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد