درخواست ایستادگی نتانیاهو از جامعه یهودیان انگلیس

کد خبر: 444287

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رهبران جامعه یهودیان انگلیس از آنها خواست در مقابل تلاش برای تحریم اسرائیل ایستادگی کنند.

فارس: «بنیامین نتانیاهو» در دیدار با رهبران جامعه یهودیان انگلیس از آنها خواست در مقابل تلاش برای تحریم اسرائیل ایستادگی کنند.
به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، «هانا بردلی» رهبر اتحادیه دانشجویان یهودی انگلیس برای نتانیاهو توضیح داد دانشجویان یهودی چگونه با هماهنگی با سایر سازمان‌ها با جنبش «تحریم، انزوا و عدم سرمایه‌گذاری» در اسرائیل مقابله کرده‌اند.
به دنبال این اظهارات بود که نتانیاهو مدعی شد: «شما نیز باید حمله کنید. این مبارزه‌ای مهم برای افکار عمومی است و باید با قاطعیت انجام شود و همین طور اعلام شود که اسرائیل تنها دموکراسی در خاورمیانه و پیش‌رو در مبارزه با «اسلام افراطی» است».
نتانیاهو روز گذشته (چهارشنبه) به منظور دیداری دو روزه عازم لندن شد که با تظاهرات جمعی از مردم انگلیس اعم از سیاسیون و فعالان در داونینگ استریت روبرو شد.
مخالفان حضور نتانیاهو برای نشان دادن انزجار خود از ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر عکس بر روی بنرهایی نوشتند که نتانیاهو نباید در لندن حضور داشته باشد و جنایتکار جنگی است.
«تامی شپرد» نماینده پارلمان انگلستان و سخنگوی حزب ملی استالند در حمایت از فلسطین در این تظاهرات سخنرانی کرد.
«هاگ لنینگ» رئیس کمیسیون همراهی با فلسطین در سخنانی خواهان دستگیری نتانیاهو به دلیل جنایات جنگی شد.
تجمع کنندگان فریاد می‌زنند «نتانیاهو بیرون شو، پناه‌جویان وارد شوید.» مردم فریاد می‌زدند غزه را به یاد داشته باشیم. و شعار می‌دادند «غزه هیچ وقت گریه نکن، ما نمی‌گذاریم از بین بروی.»
هم چنین ائتلاف ضد جنگ انگلیس خواست که دولت انگلستان همه ارتباطات خود را با اسرائیل قطع کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد