تلاش برای تضمین برتری اسراییل

کد خبر: 444260

معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ایالات متحده می‌خواهد با مقام‌های اسرائیلی دیدار کند تا در خصوص اینکه واشنگتن چگونه می‌تواند برتری نظامی اسرائیل بر دشمنانش را تضمین کند، رایزنی و گفتگو نماید.

تسنیم: جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی تصریح کرد: آمریکا می خواهد با اسرائیل دیدار کند تا در خصوص چگونگی تضمین برتری اسرائیل بر دشمنانش از سوی آمریکا، گفتگو کنند.
بایدن در حالی بر افزایش حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که وی قصد دارد نگرانی یهودیان آمریکایی نسبت به توافق هسته ای ایران را کاهش دهد.
بایدن در ادامه گفت: آمریکا کاملا برای دیدار با مقام های اطلاعاتی و نظامی اسرائیل آماده است تا این سئوال ساده را بپرسد:به چه چیزی نیاز دارید؟
هنوز معلوم نیست کدام یک از مقام های آمریکایی یا رژیم صهیونیستی در این نشست حضور خواهند یافت و این نشست چه زمانی برگزار خواهد شد ولی یک مقام رسمی دولت اوباما تاکید کرد: آمریکا در حال رایزنی با اسرائیل در خصوص تاریخ های احتمالی برای برگزاری نشست با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.
این مقام رسمی دولت آمریکا تصریح کرد: واشنگتن انتظار دارد که نتانیاهو و اوباما طی ماه های آینده دیداری داشته باشند.
نتانیاهو بارها مخالفت خود را با توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی اعلام کرده است. مخالفت نتانیاهو با این توافق، موجب تیره شدن روابط تل آویو و واشنگتن طی ماه های اخیر شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد