نعمت زاده در سال 84 چه گفت و الان چه می گوید؟ +فیلم

کد خبر: 443107

در کشورهای خارج یک کالایی را مثلا دو درصد سه درصد یا پنج درصد گران می کنند مردم مقاومت می کنند و آن کالا را تا مدتی نمی خرند

وزیر صنعت و معدن در حالی اخیرا از کمپین های مردمی برای نخریدن خودرو به صورت شدید اللحن انتقاد کرده که ده سال قبل در چنین روزهایی در یک برنامه تلویزیونی نسبت به اقدام نکردن مردم برای نخریدن کالاهای گران اظهار تاسف کرده است!
برنامه خبری بیست و سی اخیرا کلیپی درباره کمپین نخریدن خودرو پخش کرد که در آن بخشی از صحبت ها ده سال قبل نعمت زاده که برخلاف اظهارات اخیرش با حسرت از اینکه مردم ایران در مقابل کالا گران مقاومت نمی کنند اظهار تاسف کرده است.
متن پیاده شده این دو موضع گیری نعمت زاده را در ادامه می خوانید:
نعمت زاده ؛ تابستان 94
"عده ای هم به حق و یا ناحق فضایی ایجاد کرده اند که ماشین نخرید ارزان می شود . کی گفته اینو؟ صنعت و خودرو و اقتصاد مسئول دارد اجازه بدهید آنها مطرح کنند اگر ما گفته ایم که خودرو ارزان می شود بفرمایید؟ ؛ ما نگفته ایم".
نعمت زاده تابستان 84
"ما در کشورهای خارج، هم می خوانیم هم می بینیم یک کالایی را مثلا دو درصد سه درصد یا پنج درصد گران می کنند مردم مقاومت می کنند و آن کالا را تا مدتی نمی خرند بعد از یک مدت قیمت افت می کند.
بنابراین صرفه جویی و نخریدن کالای گران آنهم به صورت جمعی حتی انجمن های غیردولتی و مردمی در خارج مثلا آگهی می دهند در انگلیس چند وقت پیش این اتفاق افتاد قند و شکر را گران کردند مردم نخریدند حتی میرفتید یک جا قهوه می آوردند بدون شکر و می گفتند به عنوان اعتراض چون شکر گران شده ما مصرف نمی کنیم.
و بالاخره دولت مجبور شد که قیمت ها را تعدیل کرد و به حالت اول برگرداند . این نوع مسائل متاسفانه در کشور ما کمتر دیده می شود"

منبع: عصرایران
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد