«القسام»مسئولیت‎عملیات‌رام‌الله‎رابرعهده‎گرفت

کد خبر: 425110

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات شاخه نظامی‌اش در رام‌الله که منجر به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، تبریک گفت.

فارس: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات گردان‌های «القسام» شاخه نظامی این جنبش در رام‌الله که منجر به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، تبریک گفت.
بر اساس گزارش وبگاه خبری «الرساله»، «حسام بدران» سخنگوی حماس ضمن تبریک این عملیات گفت: ما و تماشم ملت فلسطین با احترام و تقدیر به این دست‌های پاکی که به مقاومت روی آورده‌اند و گلوله‌های خود را علیرغم تمام سختی‌ها به سمت اشغالگر شلیک می‌کنند، می‌نگریم.
وی افزود: رژیم اشغالگر و تمام حامیان آن اگر فکر می‌کنند که ادامه جنایات علیه ملت فلسطین بدون پاسخ باقی می‌ماند، در توهمند. بدران در ادامه درباره ادامه تعرض‌های صهیونیستی به مسجدالاقصی و نیز ادامه سرکوب اسرای فلسطین هشدار داد و بر گزینه مقاومت تاکید کرد. تیراندازی جمعه (دیروز) سرنشینان یک خودرو در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «دولف» در کرانه باختری منجر به زخمی شدن یک صهیونیست و کشته شدن یک تن دیگر شد. گردان‌های القسام مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت. در بیانیه گروه مقاومتی «مروان القواسمه» و «عامر ابوعیشه» که در کرانه باختری فعال است و نام دو تن از اعضای القسام که رژیم صهیونیستی سال گذشته در الخلیل آنها را به شهادت رساند، آمده است: پس از رصد پی در یی مکان مورد نظر، یکی از مجاهدان گروه کمینی برای یکی از خودروهای شهرک‌نشینان گرفت و پس از اینکه مطمئن شد آنها اسرائیلی هستند از نقطه صفر به سمت آنها شلیک کرد. در این بیانیه تاکید شده که عاملان این عمیات به سلامت به مقرهای خود بازگشته‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد