باهنر: همه گلایه‌های آقای ناطق روی چشم!

کد خبر: 407389

محمدرضا باهنر در گفت و گو با مثلث از درخواست بدون شرط و شروط از حجت الاسلام ناطق نوری برای حضور در عرصه سیاست گفته است.

به گزارش سرویس سیاسی فردا، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من همین الان معتقدم آقای ناطق با هر شرطی که می‌خواهد به میدان بیاید پا به میدان بگذارد، یعنی از او دعوت و خواهش می‌کنیم که این کار را انجام دهد، ما هیچ شرطی برای آقای ناطق نمی‌گذاریم، معتقدم آقای ناطق ظریت اصولگرای است.
هرکس هرچه می‌خواهد درباره او بگوید. برخی می‌گویند آقای ناطق به چه شرطی بیاید، من هیچ شرطی ندارم فقط ما مشکلمان با آقای ناطق این است که هرچقدر با او صحبت می‌کنیم و می‌گوییم این کار را انجام دهد می‌گوید: «من احساس تکلیف نمی‌کنم»، ما فقط می‌خواهیم این احساس تکلیف را در او به وجود بیاوریم، هیچ شرطی هم با او نداریم. چون معتقدیم آقای ناطق در هر صورت یک ظرفیت بزرگ اصولگرایی است.
آقای ناطق ظرفیت اصلاح طلبی نمی‌تواند باشد. آقای ناطق ظرفیت اعتدالی که برخی تعریف می‌کنند نیز نمی‌تواند باشد شاید از برخی ما گلایه جدی داشته باشد و این گلایه‌ها بحق هم باشد، همه گلایه‌ها روی چشم. امیدواریم آقای ناطق تشریف بیاورد چون اگر بیاید ظرفیت اصولگرایی حتماً تقویت می‌شود.
امیدواریم اقای ناطق به این احساس تکلیف برسند. ایشان بار‌ها گفتند که اگر قرار بود بیایم در ریاست جمهوری می‌آمدم. ما کاری به این نداریم که خودشان می‌خواهند کاندید شوند یا خیر. ما می‌گوییم به میدان بیایند. بالاخره شخصیت بزرگی هستند و می‌توانند مایه انسجام اصولگرایی شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد