قیام تروریست‌ها علیه جیش الاسلام

کد خبر: 365947

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان شکل گیری ائتلافی از گروه‌های مسلح علیه علوش، نقض مجدد آتش بس در کوی الوعر و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از سوی اتحادیه عرب دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان شکل گیری ائتلافی از گروه‌های مسلح علیه علوش، نقض مجدد آتش بس در کوی الوعر و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از سوی اتحادیه عرب دانست .

تحولات میدانی

نشانه‌های شکل‌گیری ائتلافی از گروه‌های مسلح علیه «زهران علوش »

داده‌های به دست آمده از منطقه غوطه شرقی دمشق حکایت از آن دارد که گروه‌های مسلح فعال در این منطقه در حال تشکیل ائتلافی جهت قیام علیه گروه تروریستی «جیش الاسلام» به رهبری «زهران علوش» هستند .

نقض مجدد آتش‌بس در کوی الوعر/ شلیک به سمت درجه‌دار ارتش سوریه

عضو کمیته آشتی ملی استان حمص با اشاره به نقض مجدد آتش‌بس در کوی الوعر شهر حمص، از شلیک یکی از تک‌تیراندازان وابسته به گروه‌های مسلح به سمت یک درجه‌دار ارتش سوریه خبر داد .

سد نفوذ یک گروه مسلح به «جرمانا» و «دویلعه» در ریف دمشق

منبع نظامی سوری با اشاره به اینکه یک گروه مسلح روز گذشته تلاش داشت به دو منطقه «جرمانا» و «دویلعه» در ریف دمشق نفوذ کند، اما با مقابله نیروهای ارتش سوریه مواجه شد، تاکید کرد که زندگی عادی در این دو منطقه جریان دارد .

تحولات سیاسی

دخالت آمریکا در سوریه فاجعه درپی دارد/ضرورت همکاری کشورهای اسلامی و عربی با دمشق

کارشناس امور امنیتی مصر با بیان اینکه دخالت آمریکا در سوریه نتایج فاجعه‌باری در این کشور درپی دارد، بر ضرورت همکاری کشورهای اسلامی و عربی با دمشق در مبارزه با داعش تاکید کرد .

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از سوی اتحادیه عرب

یک روزنامه سوری اعلام کرد که امروز یکشنبه در جلسه اتحادیه عرب، به مسئله جولان اشغالی و تاکید بر حق سوریه در بازپس‌گیری این منطقه، پرداخته خواهد شد .

نماینده جدید سازمان ملل سه‌شنبه به سوریه سفر می‌کند

فرستاده ویژه جدید سازمان ملل در سوریه قرار است برای دیدار با مسئولان سوری و بررسی آخرین تحولات بحران این کشور، سه شنبه آینده به دمشق سفر می‌کند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد