غرب پشت دروازه‌های دمشق

کد خبر: 365718

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته مخالفت اتحادیه عرب با سپردن کُرسی سوریه به مخالفان، برگزاری نخستین تظاهرات علیه داعش در دیرالزور، آزادسازی مقر لشکر سایبری ارتش در غوطه و سفر مقامات غربی به دمشق برای همکاری علیه داعش است.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در مخالفت اتحادیه عرب با سپردن کُرسی سوریه به مخالفان سوریه، برگزاری نخستین تظاهرات علیه داعش در دیرالزور سوریه، آزادسازی مقر لشکر سایبری ارتش در غوطه و سفر مقامات غربی به دمشق برای همکاری علیه داعش ملاحظه کرد .

تحولات میدانی

برگزاری نخستین تظاهرات علیه داعش در دیرالزور سوریه

اهالی یکی از شهرک‌های استان دیرالزور، در شرق سوریه، برای نخستین بار در مناطق تحت سیطره گروهک تروریستی داعش علیه این گروهک تظاهرات برگزار کردند .

پیشروی ارتش به سمت جسرین، عین ترما و زبدین در غوطه شرقی دمشق

منبع میدانی سوری با اشاره به اینکه عملیات‌های ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی دمشق همچنان ادامه دارد، از پیشروی ارتش به سمت جسرین، عین ترما و زبدین خبر داد .

اجرای ده‌ها عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مواضع «داعش» در رقه

نیروی هوایی ارتش سوریه ده‌ها عملیات را علیه مواضع گروه تکفیری «داعش » در استان رقه که بر بخش‌های گسترده‌ای از آن تسلط دارد، اجرا کرد .

آزادسازی مقر لشکر سایبری ارتش در غوطه/قطع راه ارتباطی دیر العصافیر - زبدین

عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق آزادسازی مقر لشکر سایبری ارتش در این منطقه و قطع راه ارتباطی گروه‌های مسلح در دیر العصافیر - زبدین را به دنبال داشت .

زن انگلیسی عضو داعش خواستار حملات تروریستی در غرب شد

« اقصی محمود» دختر 20 ساله انگلیسی که اخیرا راهی سوریه شده، در پیامی در توئیتر از کسانی که نمی‌توانند از غرب به سوریه سفر کنند، خواست میدان نبرد را به غرب بکشانند .

تحولات سیاسی

اتحادیه عرب: کُرسی سوریه در اختیار مخالفان سوریه قرار نخواهد گرفت

دبیر کل اتحادیه عرب از عدم اعطای کرسی دولت سوریه در این اتحادیه به مخالفان این کشور خبر داد .

وزیر خارجه تونس از برقراری مجدد روابط این کشور با سوریه خبر داد

وزیر خارجه تونس روز شنبه با اشاره به اهمیت سوریه در جهان عرب، تاکید کرد که روابط خود با دمشق را از سر خواهند گرفت .

دمشق: اجازه اروپا به تروریست‌ها برای فروش نفت سوریه، حمایت آشکار از تروریسم است

معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه غرب همچنان به حمایت خود از تروریست‌ها ادامه ‌می‌دهد، هدف از طرح دولت انتقالی در سوریه را تغییر نظام این کشور عنوان کرد .

سفر مقامات غربی به دمشق برای همکاری علیه داعش

پایگاه خبری المانیتور در تحلیلی اعلام کرد شکست تهدید قریب‌الوقوع گروه تکفیری داعش تنها در گرو همکاری ارتش سوریه و نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا میسر می‌شود .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد