شکل گیری ائتلاف بین‌المللی علیه داعش

کد خبر: 363925

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد حمله به داعش در خاک سوریه گفت که ضرب‌الاجل یا برنامه زمانی در این مورد وجود ندارد بلکه می‌خواهیم آن را به صورت درستی انجام دهیم.

تسنیم: جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا هفته آینده و در روزهای 4 و 5 سپتامبر (13 و 14 شهریور) برای شرکت در اجلاس ناتو به ولز می‌روند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد که کری در این نشست با چند تن از همتایان خود دیدار و درباره عراق و تهدیدات داعش در منطقه بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

آمریکا نمی‌تواند ادعاها درباره حضور نظامیان روسی در اوکراین را تایید کند

ساکی در ادامه به بحران اخیر اوکراین نیز اشاره کرد و گفت که ما شاهد یک الگوی تشدید تنش‌ها و تجاوزها از سوی روسیه در اوکراین هستیم.

وی گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دو گزینه در پیش رو دارد اینکه مراقب و نگران اقتصاد و مردم باشد یا نه. ترجیح ما بر عدم تداوم برای افزایش تحریم‌ها هستیم.

سخنگوی کری در ادامه افزود: به نظر ما بهترین و موثرترین ابزار تحریم ها است، راه حلی نظامی مناسب نیست.

وی درباره ادعاها درباره ورود نظامیان روسی به خاک اوکراین و تصرف شهری در منطقه مرزی این کشور گفت که آمریکا نمی‌تواند ادعاهای مطرح شده از سوی اعضای ناتو در مورد حضور 1000 نیروی روسی در اوکراین را تأیید کند.

ائتلاف بین‌المللی علیه داعش در حال شکل گیری است

ساکی در مورد حمله به داعش در خاک سوریه گفت که ضرب‌الاجل یا برنامه زمانی در این مورد وجود ندارد بلکه می‌خواهیم آن را به صورت درستی انجام دهیم.

وی افزود که جان کری وزیر خارجه آمریکا زمان زیادی را برای مکالمات تلفنی به منظور ایجاد یک ائتلاف بین‌المللی علیه داعش صرف کرده است، ما فکر می‌کنیم که این ائتلاف در حال شکل‌گیری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد