تاکید مخالفان سوری بر مقابله با داعش

کد خبر: 360227

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته داعش تهدید اصلی برای آثار باستانی و اماکن مذهبی سوریه، کودکان عربستانی کوچکترین اعضای گروه تروریستی داعش، انهدام مواضع داعش در شرق سوریه و هلاکت ده‌ها تروریست در ریف‌ دمشق و حلب است.

فارس: مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در داعش تهدید اصلی برای آثار باستانی و اماکن مذهبی سوریه، کودکان عربستانی کوچکترین اعضای گروه تروریستی داعش، انهدام مواضع داعش در شرق سوریه و هلاکت ده‌ها تروریست در ریف‌ دمشق و حلب ملاحظه کرد .

4 سعودی به خاطر پیوستن به گروه‌های تروریستی در سوریه به زندان محکوم شدند

مقامات عربستان از محکومیت چهار نفر از غیرنظامیان این کشور به زندان به خاطر پیوستن به گروههای تروریستی حاضر در سوریه خبر دادند .

افراد مسلح در اردوگاه فلسطینی یرموک سوریه چرا به کمک غزه نمی‌روند

مدیر بخش سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن اشاره به لزوم حل بحران اردوگاه یرموک با همکاری دولت سوریه، تاکید کرد کسانی که به گروههای فلسطینی توهین می کنند، خادم صهیونیستها هستند .

داعش تهدید اصلی برای آثار باستانی و اماکن مذهبی سوریه است

مدیر کل سازمان آثار باستانی و موزه های سوریه ضمن اشاره به نقش مخرب داعش در تخریب اماکن مذهبی و باستانی در این کشور، از بازپسگیری 6 هزار قطعه باستانی توسط ارتش این کشور خبر داد .

کودکان عربستانی کوچکترین اعضای گروه تروریستی داعش

یک پدر تروریست عربستانی دو فرزند پسر خود را که هنوز ابتدایی را به پایان نرسانده‌اند وارد داعش کرده است .

انهدام مواضع داعش در شرق سوریه/هلاکت ده‌ها تروریست در ریف‌دمشق و حلب

ارتش سوریه در محورهای مختلف میدانی به ویژه در ریف دمشق و مناطق جنوبی و شرقی سوریه، به نبردهای سنگین و شدید خود با گروه‌های مسلح ادامه می‌دهد .

یکی از مخالفان دولت سوریه بر لزوم اتحاد سوری‌ها برای مقابله با داعش تاکید کرد

یکی از اعضای گروه موسوم به «جریان سازندگی سوریه» ضمن اشاره به جنایات گروهک تکفیری داعش، اتحاد همه طرفهای سوری برای مقابله با این گروهک را خواستار شد .

به جریان افتادن مجدد پرونده افراد ربوده شده در پارلمان سوریه

رئیس کمیته آشتی ملی سوریه در پارلمان این کشور، ضمن اشاره به اینکه افرادی که توسط افراد مسلح در دوما ربوده شده بودند در قید حیات هستند، از بررسی مجدد پرونده این افراد خبر داد .

بازداشت 40 تروریست کوزوویی شرکت‌کننده در جنگ علیه سوریه و عراق

منابعی در کشور کوزوو از بازداشت 40 شهروند این کشور خبر دادند که در سوریه و عراق به همراه گروههای تکفیری دست به جنایت می‌زدند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد