خریدهای تروریستی عربستان از پاکستان

کد خبر: 351938

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته خروج کنترل شهر «البوکمال» از دست النصره، عقب‌نشینی «داعش» از شهرک «میدعا» دمشق،‌ توافقنامه یرموک در پرده ابهام و خریدهای تروریستی عربستان از پاکستان است.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در خروج کنترل شهر «البوکمال» از دست النصره، عقب‌نشینی «داعش» از شهرک «میدعا » دمشق،‌ توافقنامه یرموک در پرده ابهام و خریدهای تروریستی عربستان از پاکستان ملاحظه کرد .

تحولات میدانی

کنترل شهر «البوکمال» از دست النصره خارج شد

گروه تروریستی داعش پس از درگیری‌های شدید و سخت با جبهه النصره سرانجام این گروه را از شهر «البو کمال» بیرون کرد و کنترل آن را در دست گرفت .

عقب‌نشینی «داعش» از شهرک «میدعا» دمشق

منابع سوری از عقب نشینی گروه تروریستی «داعش» از شهرک «میدعا» در غوطه شرقی دمشق، پس از درگیری‌های شدید این گروه با گروه «جیش الاسلام» خبر دادند .

توافقنامه یرموک در پرده ابهام/ممانعت النصره از ورود هرگونه کمک‌های به اردوگاه

با وجودی‌که مقرر بود، از اول ماه مبارک رمضان توافقنامه اردوگاه آوارگان فلسطینی «یرموک» به اجرا گذاشته شود، اما جبهه النصره مانع از ورود هر نوع کمک به این اردوگاه می‌شود .

تداوم آتش‌بس در شهرک الوعر حمص/پیشروی ارتش در محور ریف حمص

با وجود نقض آتش‌بس از سوی گروه‌های مسلح در شهرک الوعر حمص با این حال ارتش سوریه به این آتش‌بس پایبند است. ازسوی دیگر و در ادامه عملیات‌ ارتش سوریه در ریف حمص، این نیروها موفق شدند، در دو محور ریف شمالی حمص پیشروی کنند .

انهدام کاروان خودروهای وابسته به گروه تروریستی «جنبش المثنی» در درعا

نیروهای ارتش سوریه یک کاروان خودروهای وابسته به گروه تروریستی «جنبش المثنی» را در ریف درعا واقع در جنوب سوریه هدف گرفته و منهدم کردند .

عربستان پاکستانی‌ها را برای جنگ در عراق و سوریه می‌خرد

عربستان، شهروندان پاکستانی را با دستمزدهای ماهانه راهی عراق و سوریه می‌کند .

تحولات سیاسی

عدنان محمود: سوریه هرگز حاضر به سازش در مورد فلسطین نبوده و نخواهد بود

سفیر سوریه در تهران با اشاره به پیشنهاد آمریکا به سوریه برای پایان بحران موجود در این کشور در ازای خروجش از محور مقاومت گفت: سوریه هرگز از مواضع خود در قبال فلسطین عقب نشینی نخواهد کرد و حاضر به سازش در مورد فلسطین نخواهد بود .

مردم شهر «الحصن» حمص سوریه به منازلشان بازگشتند

استاندار حمص پس از تسلط ارتش سوریه بر شهر استراتژیک «الحصن» اعلام کرد که ساکنان این شهر از امروز به منازل خود باز می‌گردند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد