ردپیشنهادآمریکابرای‌حمله‌به‌سوریه‌توسط‌اسرائیل

کد خبر: 344341

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آماده شدن شهرهای مختلف سوریه برای انتخابات، آشتی نظام سوریه و گروه‌های مسلح در نواحی جنوبی دمشق، آمریکا به دنبال نفوذ اطلاعاتی به داخل ارتش سوریه و نامه تشکر آمیز عضو سنای آمریکا به بشار اسد دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آماده شدن شهرهای مختلف سوریه برای انتخابات، آشتی نظام سوریه و گروه‌های مسلح در نواحی جنوبی دمشق،آمریکا به دنبال نفوذ اطلاعاتی به داخل ارتش سوریهو نامه تشکر آمیز عضو سنای آمریکا به بشار اسد دانست .

تحولات میدانی

آماده شدن شهرهای مختلف سوریه برای انتخابات+ عکس

انتخابات ریاست جمهوری سوریه طی هفته آینده در این کشور برگزار می‌شود و شهرهای مختلف خود را برای این رویداد بزرگ آماده می‌کنند .

جنایات گروه‌های تروریستی در یرموک یادآور جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی

جنایاتی که گروه‌های مسلح در اردوگاه آوارگان فلسطینی «یرموک» دست به آن زدند، برای آنها تداعی کننده جنایات گروه‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی است .

جبهه جنوبی سوریه غیرقابل نفوذتر و مطمئن‌تر از همیشه

عملیات‌هایی که ارتش سوریه در جنوب کشور به اجرا گذاشت و منتهی به آزادسازی شهر نوی از چندین محور شد، این جبهه را غیرقابل نفوذتر و مطمئن‌تر از همیشه نشان داد .

داعش 15 اسیر کُرد را اعدام کرد

تروریست‌های داعش، 15 عضو حزب اتحاد کردستان را که در روستای الراویه در حومه حسکه واقع در شمال شرقی سوریه به اسارت گرفته بودند، اعدام کردند .

المیادین: آشتی نظام سوریه و گروه‌های مسلح در نواحی جنوبی دمشق

شبکه خبری المیادین از آشتی بین گروه‌های مسلح و نظام سوریه در چند ناحیه از دمشق پایتخت این کشور خبر داد .

استقبال مردم سوریه از انتخابات ریاست جمهوری+تصاویر

انتخابات ریاست جمهوری سوریه در خارج از این کشور از امروز چهارشنبه 7 خرداد در 39 سفارتخانه این کشور در سراسر جهان آغاز شد و تصاویر حاکی از استقبال گسترده مردم این کشور دارد .

تحولات سیاسی

فیلم استقبال گسترده اتباع سوری در لبنان از انتخابات

اتباع سوری در لبنان استقبال گسترده‌ای از انتخابات ریاست جمهوری سوریه داشته‌اند که باعث ترافیک چند ساعته در مسیرهای منتهی به سفارت سوریه در بیروت شد .

انتخابات ریاست جمهوری سوریه در خارج 5 ساعت تمدید شد

کمیته مرکزی انتخابات در سوریه مهلت رای گیری انتخابات ریاست جمهوری این کشور را در خارج به دلیل استقبال گسترده تا 5 ساعت دیگر تمدید کرد .

استقبال غیرمنتظره سوری‌های مقیم لبنان از انتخابات+عکس

هزاران تبعه سوری در لبنان از ساعات ابتدایی صبح امروز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2014 کشورشان راه حوزه رأی گیری را در پیش گرفتند که این امر سبب ترافیک سنگین راه‌های منتهی به مقر سفارت در ساعاتی از روز شد .

استقبال گسترده اتباع سوری‌ باعث تمدید انتخابات در لبنان شد

سفیر سوریه در بیروت اعلام کرد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در لبنان به دلیل استقبال گسترده مردم تا نیمه شب تمدید شد .

ابراز نگرانی مسکو از کمک نظامی واشنگتن به تروریست‌های سوری/ موضوع نشست ژنو را به استعفای اسد ارتباط ندهید

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که مسکو از گزارش‌های واصله درباره تصمیم آمریکا برای کمک نظامی به تروریست‌های سوری نگران است .

ورلد تریبون: «اسرائیل» پیشنهاد تازه آمریکا برای حمله به سوریه را رد کرد

یک پایگاه خبری آمریکایی از درخواست تازه واشنگتن از تل آویو برای حمله به سوریه پرده برداشت. مقامات رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی خود از درگیر شدن ایران در این جنگ، درخواست آمریکا را رد کردند .

دبکا فایل: آمریکا به دنبال نفوذ اطلاعاتی به داخل ارتش سوریه است

پایگاه خبری نزدیک به موساد نوشت، کاخ سفید به دنبال امکان برقراری ارتباط بین عاملان اطلاعاتی آمریکا و نفوذ به داخل ارتش سوریه است .

حضور گسترده اتباع سوری مقیم ایران در پای صندوق‌های رأی

انتخابات ریاست جمهوری سوریه در جمهوری اسلامی ایران با استقبال گسترده اتباع سوری مقیم ایران روبرو است و صف‌های طولانی رأی دهندگان در بیرون از ساختمان محل سفارت تشکیل شده است .

سفیر سوریه در تهران: انتخابات سوریه ترجمان اراده ملت است/ غربی‌ها از رای ملت سوریه هراس دارند

سفیر سوریه در تهران با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سوریه ترجمه اراده ملت است، تاکید کرد که غربی‌ها از رای ملت سوریه هراس دارند .

کمک 240 میلیون یورویی روسیه به سوریه برای رفع مشکلات اجتماعی

دولت روسیه مبلغ 240 میلیون یورو کمک مالی برای دولت سوریه به منظور صرف آن برای رفع مشکلات اجتماعی در این کشور اختصاص داده است .

کدام کشورها مانع رأی دادن سوری‌‌ها می‌شوند

در حالی که رأی گیری از سوری‌های مقیم خارج از این کشور در انتخابات ریاست جمهوری امروز برگزار می‌شود، شمار قابل توجهی از کشورهای عربی و همچنین چند کشور غربی از برگزاری این انتخابات جلوگیری کرده‌اند .

ترکی الفیصل: اعراب به صلح با اسرائیل چشم دوخته‌اند/ سوریه با تسلیح معارضان «استریل» می‌شود

مسئول پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی تاکید کرد که کشورهای عربی به دستیابی به صلح با رژیم صهیونیستی امید دارند .

هشام الشعار: کمیته عالی انتخابات سوریه موضع یکسانی در برابر همه نامزدها دارد

رئیس کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه تاکید کرد: کمیته قضایی انتخابات مستقل عمل خواهد کرد و هیچ کس حق دخالت در حوزه اختیارات آن را ندارد .

العربیه: سوریه کاردار اردن را اخراج می‌کند

شبکه العربیه به نقل از تلویزیون سوریه گزارش داده است که دمشق کاردار اردن در این کشور را اخراج می‌کند .

نامه تشکرآمیز سناتور آمریکایی به بشار اسد+متن کامل و تصویر

سناتور ریچارد بلاک از ایالت ویرجینای آمریکا با ارسال نامه‌ای به بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه از وی و ارتش سوریه به خاطر قهرمانی‌ها، شجاعت‌ها و مهارت‌های مثال زدنی‌اش در مبارزه با تروریست‌ها قدردانی کرد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد