اسد:هیچ گزینه‌ای جزجنگ باتروریسم نیست

کد خبر: 332979

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته تاکید اسد مبنی بر اینکه هیچ گزینه‌ای مقابل ملت سوریه جز پیروزی در جنگ با تروریسم نیست، آغاز عملیات گسترده پاکسازی «الملیحه» در دمشق و تسلط ارتش سوریه بر ۴ نقطه استراتژیک در «عدرا العمالیه» است.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته تاکید اسد مبنی بر اینکه هیچ گزینه‌ای مقابل ملت سوریه جز پیروزی در جنگ با تروریسم نیست، آغاز عملیات گسترده پاکسازی منطقه «الملیحه» در دمشق، حضور زنان سوری در کنار مردان در جبهه‌های نبرد با تروریست‌ها، تسلط ارتش سوریه بر 4 نقطه استراتژیک در «عدرا العمالیه» ریف دمشق و هلاکت سرکرده چچنی القاعده در شمال سوریه است .

اسد: هیچ گزینه‌ای مقابل ملت سوریه جز پیروزی در جنگ با تروریسم نیست

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار یک هیأت روس، بر اهمیت نقش روسیه در عرصه بین‌الملل و کمک آن به ترسیم نقشه جدیدی برای یک جهان چندقطبی تاکید کرد .

آغاز عملیات گسترده پاکسازی منطقه «الملیحه» در دمشق+نقشه

نیروهای ارتش سوریه از اولین ساعات بامداد امروز ـ چهارشنبه ـ عملیات نظامی گسترده‌ای را برای پاکسازی منطقه «الملیحه» آغاز کردند که نزدیک‌ترین پایگاه گروه‌های تروریستی مسلح به دمشق به شمار می‌آید .

حضور زنان سوری در کنار مردان در جبهه‌های نبرد با تروریست‌ها+عکس

پایگاه‌های خبری سوری تصویری از زنان سوری منتشر کرده‌اند که در کنار مردان سلاح به دست گرفته و با گروه‌های مسلح در منطقه «کسب» در ریف لاذقیه مبارزه می‌کنند .

تسلط ارتش سوریه بر 4 نقطه استراتژیک در «عدرا العمالیه» ریف دمشق

ارتش سوریه در یک عملیات نفوذی موفق شدند کنترل 4 نقطه جدید استراتژیک در شهرک «عدرا العمالیه»، واقع در ریف دمشق را در دست بگیرند .

هلاکت سرکرده چچنی القاعده در شمال سوریه

در جریان درگیری‌های امروز چهارشنبه نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی تکفیری در شمال سوریه، یکی از سرکردگان چچنی القاعده در سوریه به هلاکت رسید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد