واکنش کاخ سفیدبه نتایج همه‌پرسی کریمه

کد خبر: 330690

همزمان با اعلام نتایج اولیه همه‌پرسی در شبه‌جزیره «کریمه»، کاخ سفید اعلام کرده است که نتایج این همه‌پرسی را نخواهد پذیرفت و الحاق کریمه به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.

فارس: همزمان با اعلام نتایج اولیه همه‌پرسی در شبه‌جزیره «کریمه»، کاخ سفید اعلام کرده است که نتایج این همه‌پرسی را نخواهد پذیرفت و الحاق کریمه به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.
به گزارش خبرگزاری رویترز، همزمان با اعلام نتایج اولیه همه‌پرسی در شبه‌جزیره «کریمه»، کاخ سفید اعلام کرده است که نتایج این همه‌پرسی را نخواهد پذیرفت و الحاق کریمه به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت. واشنگتن همچنین مسکو را به مداخله نظامی در کریمه و نقض قوانین بین‌المللی متهم کرده و گفته است که روسیه برای این کار «بهای روزافزونی» خواهد پرداخت. در بیانیه آمریکا ادعا شده است که این همه‌پرسی تحت فشار نظامی سوریه و با تهدید به ایجاد ناآرامی برگزار شده است. در بخشی از بیانیه کاخ سفید آمده است: «دورانی که یک کشور خاک کشوری دیگر را تصاحب کند و جهان ساکت بماند، گذشته است.» این بیانیه در حالی صادر شده که نتایج اولیه همه‌پرسی در کریمه از موافقت 93درصد مردم این منطقه با پیوستن به روسیه حکایت دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد