مردم اردبیل استقبال پرشوری از قالیباف خواهند داشت/ قالیباف یک چهره ملی است

کد خبر: 265569

من فکر می کنم مردم اردبیل استقبال پرشوری از قالیباف داشته باشند. ستادهای ایشان در اردبیل فعال هستند و ما نیز کمک های لازم را انجام می دهیم. بنده هم از مردم اردبیل دعوت می کنم تا با حضور در مسجد قدس، ایشان را همراهی کنند. قالیباف یک چهره ملی است و تلاش های وی در تهران سبب شده تا به یک چهره خوب در سطح کشور تبدیل شود.

سرویس سیاسی «فردا»- محمد باقر قالیباف بعد از حضور در جمع پرشور مردم سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز به استان اردبیل سفر کرده و در جمع مردم این شهر به سخنرانی می پردازد. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن زیارت مزار شهدای بزرگوار و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، ساعت 5 عصر در محل مسجد قدس با مردم مومن خطه اردبیل دیدار و گفت‌وگو می کند. در همین خصوص دو تن از نمایندگان مردم اردبیل در گفتگو با خبرنگار «فردا» از مردم این شهر دعوت کردند تا در مراسم سخنرانی قالیباف در مسجد قدس حضور بهم رسانند.
قالیباف در نظرسنجی ها اول است عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم اردبیل امروز میزبان آقای قالیباف در مسجد قدس اردبیل خواهند بود و به نظر من استقبال خوبی از ایشان خواهد شد. منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار «فردا» خاطر نشان کرد: قالیباف یک چهره ملی است و تلاش های وی در تهران سبب شده تا به یک چهره خوب در سطح کشور تبدیل شود. ضمن اینکه بدیهی است اگر همین حالا نظرسنجی بین کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار کنند آقای قالیباف در رتبه اول قرار خواهد داشت. نماینده مردم اردبیل افزود: من فکر می کنم مردم اردبیل استقبال پرشوری از قالیباف داشته باشند. ستادهای ایشان در اردبیل فعال هستند و ما نیز کمک های لازم را انجام می دهیم. بنده هم از مردم اردبیل دعوت می کنم تا با حضور در مسجد قدس، ایشان را همراهی کنند. مردم اردبیل به استقبال قالیباف بروند نماینده مردم اردبیل گفت: امیدوارم امروز همه اردبیلی ها در خدمت مدیر باکفایت کشور، آقای قالیباف باشند و در محل مسجد قدس حضور به هم رسانده و هم در فرودگاه و هم در مراسم سخنرانی ایشان را همراهی کنند. کمال الدین پیرموذن با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: متاسفانه بنده به علت بیماری نتوانستم خودم را به اردبیل برسانم اما از مردم می خواهم که استقبال پرشوری از قالیباف داشته باشند. ایشان بعد از حضور در مزار شهدا، در دیداری مردمی برنامه هایش را به مردم شهر اردبیل ارائه خواهد کرد. این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: با توجه به شور و نشاطی که در بین مردم اردبیل وجود دارد، قطعا هم استقبال باشکوهی خواهد بود و هم اینکه مردم در مراسم سخنرانی حضور چشمگیری خواهند داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد