فکر می‌کنند با هزینه میلیاردی مردم به شوق می‌آیند/بهبود اشتغال در 4 سال/ برای تخریب از کسی نام نمی برم

کد خبر: 256214

هيچ تلاشي از سوي من براي كسب قدرت انجام نمي‌گيرد...صرف هزينه‌هاي ميلياردي براي تبليغات انتخاباتي اگر از محل منابع شخصي كانديداها باشد و يا از جايي دريافت شده باشد، در هر دو حالت قابل تامل است... رفع نيازهاي اوليه جوانان در امر ازدواج و اشتغال در مدت زمان 4 ساله و تغيير و بهبود وضعيت آموزش و پرورش به عنوان پايه توليد علم در جامعه از اولويت‌هاي برنامه من است.

فکر می‌کنند با هزینه میلیاردی مردم به شوق می‌آیند/بهبود اشتغال در 4 سال/ برای تخریب از کسی نام نمی برم
سرویس سیاسی«فردا»: هزینه های میلیاردی برای انتخابات قابل تامل است / هزینه مسافرت به شهر های مختلف را خودم پرداخت می کنم / می توان هزینه های گزاف را صرف پیشرفت کشور کرد / برخی فکر می کنند با صرف هزینه های میلیاردی می توانند مردم را به شوق بیاورند / با کسی دعوا و دشمنی نداریم و از کسی برای تخریب نام نمی بریم / هیچ وعده و قولی نمی دهیم که نشدنی باشد / رفع نيازهاي اوليه جوانان در امر ازدواج و اشتغال در مدت زمان 4 ساله از اولويت‌هاي برنامه من است.

اینها سخنانی است که دکتر احمدی نژاد در سال 84 بر زبان آورده است. سخنانی که می توان اکنون حکم داد که صد در صد بر خلاف آنها عمل می کند. بالاخص آنکه این روزها شنیده های مبنی بر همایش میلیاردی در استادیوم آزادی شنیده می شود . همایشی که ادامه همایش میلیاردی در کیش و بندر عباس است. برای عبرت از تاریخ باهم وعده های شور انگیز رییس جمهور در سال 84 را می خوانیم.این سخنان در خرداد ماه سال 84 در حاشيه ملاقات عمومي که با شهروندان منطقه11 تهران بیان شده است.

«نگاه من به انتخابات و تبليغات در آن متفاوت از ديگران است. از نظر من تبليغات پوستري و تابلويي خيلي موضوعيت ندارد و مي‌توان با استفاده از روش هاي ساده هم به مردم اطلاع‌رساني كرد. صرف هزينه‌هاي ميلياردي براي تبليغات انتخاباتي اگر از محل منابع شخصي كانديداها باشد و يا از جايي دريافت شده باشد، در هر دو حالت قابل تامل است.»

* «در صورتي كه وزارت كشور به عنوان متولي برگزاري انتخابات، بايد تريبون ويژه‌اي براي هر يك از داوطلبين تعيين و سهميه ‌بندي كند تا داوطلبان بتوانند اهداف و برنامه‌هاي خود را معرفي و به بحث بگذارند. در این میان هزينه هاي گزافي كه صرف مي شود مي‌توان آنها را براي پيشرفت كشور خرج كرد، برخي فكر مي‌كنند كه با صرف هزينه‌هاي ميلياردي و نصب و توزيع پوستر‌هاي رنگارنگ مي‌توانند مردم را به شوق بياورند در صورتي كه اين اقدامات تاثيري در انگيزه‌ و مشاركت مردم ندارد. »

*« من حتي هزينه‌ها مسافرت‌ به شهرهاي مختلف را خودم پرداخت مي‌كنم.»، تبليغات فقط عرصه اطلاع‌ رساني است نه چيز ديگر. ما به هيچ عنوان با كسي دعوا و دشمني نداريم و تخريب چهره‌ها به هيچ وجه در كارهاي ما جايي ندارد؛ هرچند روشها را نقد مي‌كنيم و راه‌حل‌هايي يراي آنها ارائه مي‌كنيم اما از كسي براي تخريب نام نمي‌بريم.

* اگر كسي به نام بنده و دوستان من كار خلافي مرتكب شود به من ارتباطي ندارد، هيچ تلاشي از سوي من براي كسب قدرت انجام نمي‌گيرد اما معتقدم طرح‌هاي نويي كه در چارچوب فكري و نظام ارزشي كه به آنها معتقدم، ارائه مي‌كنم مي‌توانند مشكلات كشور را حل كند. اعتقادي به رقابت‌هاي كينه‌جويانه ندارم و هيچ وعده و قول نمي‌دهيم كه نشدني باشد؛ هيچ حرف كلي هم نمي‌زنيم، هر مشكلي كه مطرح مي‌كنيم آن را ريشه‌يابي مي‌كنيم و راه‌حل‌هاي رفع آن را نيز مطرح مي‌كنيم.»

*« دهها كار براي رفع مشكلات كشور مي‌توان انجام داد كه به زودي در كنفراس مطبوعاتي تمام آنها اعلام خواهد شد اما رفع نيازهاي اوليه جوانان در امر ازدواج و اشتغال در مدت زمان 4 ساله و تغيير و بهبود وضعيت آموزش و پرورش به عنوان پايه توليد علم در جامعه از اولويت‌هاي برنامه من است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد