دستور جدید احمدی نژاد درباره نمایندگان

کد خبر: 224777

رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به مسئولان اجرایی کشور تاکید کرده است از پذیرش و انجام هرگونه اقدامی که شائبه دخالت در عزل و نصب مدیران اجرای در اثر فشار و یا خواست نمایندگان مجلس، خودداری شود.

دستور جدید احمدی نژاد درباره نمایندگان

فارس: به دنبال نطق دیروز نماینده شهرضا درخصوص درخواست احمدی‌نژاد از برخی دستگاه‌های اجرایی مبنی بر عدم همکاری با نمایندگان، امروز سند این دستورالعمل منتشر شد. رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به مسئولان اجرایی کشور تاکید کرده است از پذیرش و انجام هرگونه اقدامی که شائبه دخالت در عزل و نصب مدیران اجرای در اثر فشار و یا خواست نمایندگان مجلس، خودداری شود. بر اساس این گزارش، تصویر این نامه به شرح زیر است:

متن کامل این نامه به شرح زیر است: وزرا، معاونین رئیس جمهور، استانداران، فرمانداران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور سلام علیکم باعنایت به اصل تفکیک قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی و لزوم اعمال مدیریت متمرکز دولت در راهبری امور اجرایی کشور و ضرورت ایجاد همگرایی کامل در تحقق وعده‌های دولت به مردم شریف و همچنین ضمن اعتقاد به لزوم تعامل فعال و سازنده با مجلس محترم شورای اسلامی در چارچوب قانون لازم است از پذیرش و انجام هر گونه اقدامی که شائبه دخالت در عزل و نصب مدیران اجرایی در اثر فشار یا خواست نمایندگان مجلس متبلور می‌کند جدا خودداری شود. بر اساس قانون انتصاب، جابجایی و عزل مدیران اجرایی از اختیارات قوه مجریه بوده و دخالت و اعمال نفوذ در آن بویژه از مجاری خارج از دستگاه‌های مسئول دولتی، به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی‌باشد. بدیهی است مسئولیت پذیرش دخالت‌های فوق الذکر در انتصابات، تغییر و جابجایی مدیران اجرایی در تمامی سطوح مدیریتی بر عهده مسئول مربوطه بوده و دولت به هیچ عنوان در این خصوص اغماض نخواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد