چرا گروه ‌خون حداد عادل با احمدی‌نژاد فرق دارد؟!

کد خبر: 182437

خبر از تحركات گسترده جريان انحرافي در آستانه انتخابات، در عرصه‌هاي مختلف به گوش مي‌رسد. برادر رئيس‌جمهور حتي مدعي شد آنها وارد فاز نظامي شده و گروه‌هايي را در جنگل‌هاي شمال آموزش مي‌دهند.

تهران امروز : هميشه و همه‌جا آدم‌هايي هستند كه وقتي به آنها مي‌گويي «كلاه بياور» مي‌روند و چشم طرف را درآورده و در سيني برايت تحفه مي‌آورند. اينها خطرناكند. متقيان و وارستگان آنهايند كه توان گريز از بند چنين موجوداتي را داشته باشند.

رسانه‌ها و ازجمله سايت فردا از يك جلسه انتخاباتي خبر داده‌اند كه حاضران هنگام ورود رئيس‌جمهور به محفل آنان با شعارهايي از اين دست به استقبالش رفته‌اند كه؛ «مظلوم‌تر از بهشتي، خدوم‌تر از رجايي» و «احمدي بت‌شكن! بت‌بزرگ رو بشكن!» و بعد نشريه توقيف شده خاتون را در بسته‌هاي فرهنگي هديه داده‌اند و پرسش‌نامه‌هايي با سوالاتي عجيب و غريب، جهت نظرسنجي ميان حضار توزيع كرده‌اند.

در همين حال خبر از تحركات گسترده جريان انحرافي در آستانه انتخابات، در عرصه‌هاي مختلف به گوش مي‌رسد. برادر رئيس‌جمهور حتي مدعي شد آنها وارد فاز نظامي شده و گروه‌هايي را در جنگل‌هاي شمال آموزش مي‌دهند.

عده‌اي نسبت به ورود آنان در حوزه ورزش هشدار دادند. آنها از تلاش اين جريان براي سوءاستفاده از وزارت ورزش و جوانان، به‌ويژه در عرصه انتخابات سخن گفتند. پيش‌تر اما ديگران نيز در اين مورد هشدارهايي داده بودند. ازجمله يزداني‌خرم رئيس سابق فدراسيون كشتي گفته بود: «جريان انحرافي مثل صهيونيست‌ها مخالفانش را ترور مي‌كند.»

او رسما دست به افشاگري زده و افزوده بود؛ «نمي‌گذارند ورزشكاران سمت رهبر انقلاب بروند!» و البته اكنون مي‌توان دريافت چرا او عزل شده است!

اجزاي اين جورچين با بسياري از اخبار، حوادث و اظهارنظرهاي ماه‌هاي اخير مسئولان كامل‌تر مي‌شود. مثلا هشدار گروهي از نمايندگان نسبت به صرف هزينه‌هاي بسيار سنگين از سوي جريان انحرافي به‌ويژه در شهرستان‌ها براي نامزدهاي مورد نظرشان در انتخابات پيش‌رو و شائبه چگونگي تامين مالي اين بريز و بپاش‌هاي وسيع و زودهنگام. عده‌اي تاب نياوردند و علني موضع گرفتند. مثلا حداد عادل كه احمدي‌نژاد شعري هم به او تقديم كرده بود، گفت: «گروه خون ما به گروه خون احمدي‌نژاد نمي‌خورد. طبيعت آقاي احمدي نژاد، طبيعت تمكين نيست.»

چرا يكي از سالم‌ترين و بهترين نمايندگان مجلس معتقد است گروه خون او با رئيس‌جمهور يكي نيست؟ و احمدي‌نژاد در برابر چه چيزي يا كساني تمكين نمي‌كند كه حداد عادل، در قالب جمله‌اي معترضه آن را بيان مي‌كند؟ اگر نه طبيعت عدم تمكين مقابل غرب و ضد انقلاب و دشمنان كه خوب است، جاي اعتراض ندارد.

باري وقتي مردم از آن جمع سينه‌چاك و شعارهاي بادمجان دور قاب‌چيني‌شان در آن محفل انتخاباتي مي‌شنوند و به سوالات نظرسنجي آنها نگاهي مي‌اندازند و هشدار برادر رئيس‌جمهور را در ورود به فاز نظامي به ياد مي‌آورند و از طرفي در خبرها مي‌خوانند كه يك ليدر جريان انحرافي گفته: «احمدي‌نژاد نيروي امام صادقي مي‌خواهد كه اگر به او گفت به داخل تنور برو(!) بدون چون و چرا برود» از خود مي‌پرسند: چه خبر است؟ همه تحركات اين جماعت و حمايت افراطي از احمدي‌نژاد براي شكستن بتي كه معلوم نيست مراد از آن چه كسي هست، در حالي است كه شايد خود او نيز از عمق اين شيطنت‌ها بي‌خبر است يا خبر دارد و ظن‌سوئي به اين جماعت ندارد و يا ... كه در هر حال رضايت‌بخش نيست.

آگاهان گفته‌اند او در همان جلسه بارها بر ولايتمداري و تبعيت محض از رهبر معظم انقلاب تاكيد كرده و معلوم نيست چرا اين جريان خاص علاقه‌اي به انعكاس اين بخش از سخنان رئيس‌جمهور در رسانه‌ها ندارد؟ آيا جريان انحرافي دنبال اهداف خاص است؟!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد