عباس: با حماس درباره برسمیت شناختن اسرائیل گفت و گو می کنم

کد خبر: 173017

وی تاکید کرد که فتح و حماس دولت وحدت ملی فلسطینی را تشکیل خواهند داد تا زمینه را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی را در موعد مقرر آن در 4 می آتی فراهم کنند.

فارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی کنفرانس خبری گفت که با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین درباره برسمیت شناختن رژیم صهیونیستی گفت و گو خواهد کرد.
"محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حاشیه سفر به اتریش در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که جنبش حماس با برسمیت شناختن اسرائیل موافقت کند و این موضوع در جریان دیدارهای آتی با سران حماس مورد گفت وگو قرار خواهد گرفت. جنبش حماس بارها اعلام کرده است که هرگز رژیم صهیونیستی را برسمیت نخواهد شناخت و مقاومت را تا آزادی سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که در جریان هفته گذشته در قاهره با "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی حماس،‌ درباره این موضوع صحبتی نشده است و در این نشست هر دو طرف فقط به تبیین مواضع خود پرداختند. وی تاکید کرد که فتح و حماس دولت وحدت ملی فلسطینی را تشکیل خواهند داد تا زمینه را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی را در موعد مقرر آن در 4 می آتی فراهم کنند. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که حکومت انتقالی را افراد مستقل تشکیل خواهند داد و این حکومت نه نماینده فتح خواهد بود و نه نماینده حماس، بلکه حکومتی مستقل خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد