افشاي دستمزد 100 هزار دلاري صداي آمريكا به سازگارا +سند

کد خبر: 169192

" آقای سازگارا برای همین ویدئوهای روزانه و برنامه هفتگی صدای امریکا سالیانه 100.000 دلار از امریکاییها پول دریافت میکند ، در حالیکه ادعا میکند بابت اینها چیزی دریافت نکرده است ! اما خود کارمندان صدای امریکا نطر دیگری دارند در این خصوص ! ".

افشاي دستمزد 100 هزار دلاري صداي آمريكا به سازگارا +سند

باشگاه خبرنگاران: در پی جنجالهای اخیر بر سرمسائل مالی در شبکه تلویزیونی صدای امریکا که منجر به اخراج عوامل خود فروخته ای چون محسن سازگارا ، احمد باطبی ، چنگیز چالنگی و ... به وضع رقت انگیزی از این شبکه شد ، اطلاعات جدیدی نیز از این جریانهای ذی نفع افشا شد.

تارا نیازی که اخیرا به همراه امیرعباس فخرآور عضو کمیته اصلی کنفرانس " گذار به دموکراسی در ایران" که با حمایت مالی دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی واشینگتن "آی دبلیو پی" به فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازند، اخیرا در سایت ضد انقلابی بالاترین برخی منابع مالی محسن سازگارا ، ضد انقلاب شایعه پراکن رسانه های امریکا را افشاء کرد. وی در مطلب خود با اشاره به سطح معلومات پایین سازگارا، برخی منابع مالی موسسه ای بنام" تحقیقات معاصر " که در جهت فعالیت ضد نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران تأسیس شده را لو داده و گفته است: " در حالیکه خود سازگارا ادعا میکند به صورت مستقل فعالیت میکند اما کارمندان صدای امریکا و همکاران وی همگی می دانند که هزینه های آنرا موسسات دولتی و غیردولتی امریکایی میدهند". تارا نيازي همچنين ادامه داده كه : " آقای سازگارا برای همین ویدئوهای روزانه و برنامه هفتگی صدای امریکا سالیانه 100.000 دلار از امریکاییها پول دریافت میکند ، در حالیکه ادعا میکند بابت اینها چیزی دریافت نکرده است ! اما خود کارمندان صدای امریکا نطر دیگری دارند در این خصوص ! ". اين خانم در بخش ديگري از سخنان مكتوب خود بر حماقت فتنه گران در پشتيباني از افرادي همچون سازگارا تاكيد كرده و گفته است: " دلم برای سادگی هموطنانم که از نزدیک شاهد این جریانات نیستند و دل خوش کرده اند بر آنچه که فکر می کنند واقعیت است، می سوزد! دلم می گیرد از اینهمه سادگی عزیزانم و بر اینهمه سوء استفاده گری این حضرات هزار چهره!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد