استیضاح قطعا انجام می شود

کد خبر: 166846

حتی اگر چند نفری هم امضای خود را پس بگیرند حدود ۱۴ نفر از امضاکنندگان مصر به استیضاح هستند و معتقدم استیضاح انجام می‌شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن اختلاس بزرگ ۳ هزار میلیاردی را دلیل اصلی طرح این استیضاح دانست و تاکید کرد: بعد از این اختلاس وزیر نه تنها از مردم عذرخواهی نکرد بلکه قول برخورد با متخلفان را هم نداد و این نوع عملکرد وی باعث دلخوری مردم شد.

قاضی‌پور از طراحان اصلی استیضاح وزیر اقتصاد با تاکید براینکه استیضاح کنندگان مصمم به اجرای این استیضاح هستند، خاطرنشان ساخت: حتی اگر چند نفری هم امضای خود را پس بگیرند حدود ۱۴ نفر از امضاکنندگان مصر به استیضاح هستند و معتقدم استیضاح انجام می‌شود.
نمایندگان تحت فشارند!
«نادر قاضی‌پور» در گفت‌و‌گو با «فردا» با اشاره به اینکه برخی نمایندگان برای پس گرفتن امضای خود برای استیضاح وزیر اقتصاد تحت فشار هستند، گفت: البته اکثر امضا کنندگان همچنان مصمم به اجرای این استیضاح هستند و حتی امروز هم چند نماینده دیگر برای امضای این طرح به من مراجعه کردند.
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی اگر چند نفری هم امضای خود را پس بگیرند حدود ۱۴ نفر از امضاکنندگان مصر به استیضاح هستند و معتقدم استیضاح انجام می‌شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن اختلاس بزرگ ۳ هزار میلیاردی را دلیل اصلی طرح این استیضاح دانست و تاکید کرد: بعد از این اختلاس وزیر نه تنها از مردم عذرخواهی نکرد بلکه قول برخورد با متخلفان را هم نداد و این نوع عملکرد وی باعث دلخوری مردم شد.
نمایندگان تحت فشارنیستند!
اما با وجود آنکه قاضی‌پور از تحت فشار قرار دادن نمایندگان برای پس گرفتن امضا‌ها سخن می‌گوید «سید حسین نقوی حسینی» از دیگر امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر اقتصاد معتقد است نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح تحت فشار نیستند و براساس نظر و تشخیص خود عمل می‌کنند.
وی در گفت‌و‌گو با فردا اظهار داشت: این حق نمایندگان است که اگر تشخیص دادند وزیری عملکرد مطلوبی نداشته است او را استیضاح کنند و کسی از بیرون مجلس و با هر دلیلی نمی‌تواند این حق نمایندگان را سلب کند یا به آن‌ها فشار بیاورد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: برخی از نمایندگان طرح استیضاح را در شرایط فعلی به مصلحت دولت و نظام نمی‌دانند ولی برخی نیز معتقدند عملکرد وزیر اقتصاد به گونه‌ای بوده است که این استیضاح باید مطرح می‌شد.
نماینده ورامین به گزارش کمیسیون اصل نود درباره اختلاس سه هزار میلیاردی اشاره کرد و افزود: گزارش کمیسیون فردا آماده و بین نمایندگان توزیع می‌شود، اگر در این گزارش وزیر اقتصاد از اتهامات مبرا شده باشد طبیعی است دلیلی برای این استیضاح وجود ندارد و باید به گزارش این کمیسیون اعتماد کرد در غیر اینصورت استیضاح روال طبیعی خود را طی خواهد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد