اکرمی: صدا و سیما درفرهنگ سازی حجاب ضعیف عمل کرده است

کد خبر: 166492

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت ، حجاب در اسلام یک امر مهم و ضروری و نتیجه آن هم مصونیت در مقابل آلودگی ها و ناهنجاری و ناپاکی است.

همراهان نیوز: حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درگفتگو با خبرنگار همراهان نیوز افزود: برای چنین موضوعی از خود فرد تا خانواده و صدا سیما ، آموزش پرورش ،آموزش عالی و مطبوعات وظیفه دارند که جامعه را به حجاب دعوت و تشویق کنند و افراد حرمت خودشان و جامعه اسلامی را پاس بدارند .

وی تصریح کرد: صدا و سیما از نظر اینکه در این میدان گامی محکم و مفید بر دارد و اقداماتی در راستای این امر واجب اسلامی انجام دهد ضعیف عمل کرده است ، چراکه می بایست میزگرد ها زیادتر و موضوع توسط صدا و سیما بیشتر مورد گفت و شنود و مناظره و مقایسه قرار بگیرد، تا از نظر فرهنگی معلوم شود که این امر خطیب به سود فرد ، جامعه و نظام خواهد بود.

اکرمی ادامه داد: البته صدا و سیما جلساتی برگزار کرده و گفت و گو هاو مطالبی که درجامعه و سخنرانی ها مطرح شده ، آنها را انعکاس داده ولی به نظر می رسد که بیش از این لازم است صدا و سیما که رسانه ی فراگیر می باشد باید کاری بکند تا این موضوع به صورت نهادینه و به صورت یک فرهنگ دربیاید.

وی گفت : الان تقریبا همه می دانند نماز و روزه و حج یعنی چه ، باید در مبحث حجاب و عفاف هم باید مسئله انقدر بازاری باشد که اصل و اهمیت موضوع و اثرات آن و برکات و عافات آن را بدانند که چه آسیب هایی از نظر رعایت نکردن حجاب اول بخود شخص و بعد خانواده وارد شده و بعد به جامعه التهاب وارد کرده که در نتیجه باید در پیرامون آ ن گفته شنود و فرهنگ سازی بیشتر شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد