تعطیلی جلسات تفحص از شورای‌عالی ایرانیان

کد خبر: 164987

تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پنجم آبان‌ماه سال گذشته توسط مجلس تصویب شده است، با این حساب 348 روز از مصوبه اولیه مجلس می‌گذرد.

فارس: یک عضو هیئت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور از برگزار نشدن جلسات این هیئت در یک ماه اخیر خبر داد و دلیل تعطیلی جلسات را غیرفعال بودن و وجود مشکلات ساختاری در شورای عالی ایرانیان عنوان کرد.

سیدعلی آقازاده نماینده مردم رشت و عضو هیئت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، با اشاره به آخرین وضعیت تفحص از این شورا گفت: جلسات هیئت تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور یک ماه است که برگزار نمی‌شود. وی افزود: البته جلسات متعددی در رابطه با تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان برگزار شده بود که در آن جلسات مسئولان ارشد این شورا در مجلس حضور یافته توضیحاتی ارائه کرده و اعضای هیئت نیز با حضور در محل شورا، به بررسی موضوع پرداختند. عضو هیئت تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور تصریح کرد: تفحص از این شورا اگرچه در حال پیگیری است، اما بیش از یک ماه است که کار تحقیق و تفحص متوقف شده و ما در جریان آخرین وضعیت آخرین اقدامات نیستیم. آقازاده در بیان دلایل توقف تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گفت: این مسئله تا حدی به موضوع غیرفعال بودن و وجود مشکلات ساختاری در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور مربوط است. وی همچنین با بیان اینکه هنوز موضوعی که هیئت تحقیق و تفحص در مورد آن به جمع بندی رسیده باشد، وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در جلسات ابتدایی، هیئت تحقیق و تفحص به یکسری گزارشات در رابطه با شورای عالی ایرانیان دست یافت ولی این گزارشات باید جمع ‌بندی نهایی و پیگیری شود. برپایه این گزارش، تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پنجم آبان‌ماه سال گذشته توسط مجلس تصویب شده است، با این حساب 348 روز از مصوبه اولیه مجلس می‌گذرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد