تذکر رهبر انقلاب به حجت الاسلام ذوالنور

کد خبر: 164207

دو نکته را لازم می‌دانم که به آن اشاره کنم. اولاً اینکه مقام معظم رهبری اصل آتش ریختن را نفی نفرمودند که چرا حرف زدی و آتش ریختی، بلکه فرمودند: آتش خیلی شدید است و اینطور شدید به مصلحت نیست. لذا اصل آتش ریختن را نهی نفرمودند. دوما ممکن است فرمانده به یک یگان خود دستور دهد برگردد و امکان دارد به دیگری بگوید برود جلو. اما در کل دستور آقا برای ما واجب است.

مشرق: ذوالنور گفت: تذکر حضرت آقا به بنده و در جمع مطرح شد پس از حالت خصوصی خارج می‌شود. نکته بعدی اینکه در سایت‌های مختلف با اغراض مختلف نیز منتشر شد. فلذا در این مصاحبه برای اولین بار به طور کامل این مسأله را عرض می‌کنم چون دیدم به اشکال مختلف و به طور ناقص منتشر می‌شود که این مسأله را هم ظلم به آقا می‌دانم. ولی حالا چون سؤال فرمودید اگر من پاسخ ندهم امکان دارد تلقی‌های مختلفی شود. چون مساله منسوب به حضرت آقا است بر خود واجب می‌دانم که نقل نشود ولی در اینجا پخش ناقص جمله جفا به مقام معظم رهبری است، به همین دلیل ماجرا را عرض می‌کنم.

اینجا بخوانید: از دفتر رهبری گفتند دیگر مذاکره نکنید

در آن روز اشخاصی از مسوولین کشور در دیدار حاضر بودند. آقا در آنجا به بنده فرمودند: «آقای ذوالنور آتش توپخانه شما خیلی شدید است اینقدر شدید به مصلحت نیست.» عین عبارت بود، چون وظیفه می‌دانم عبارت‌های رهبری را جزءبه‌جزء حفظ کنم. آقای علی لاریجانی رئیس مجلس در آنجا گفت که آقای ذوالنور چون دیگر در سپاه نیستند دیگر آن محدودیت‌ها را ندارند. آقا فرمودند: «آن موقعی که در سپاه بودند هم همینطور بود.» هیچ چیزی بیشتر از این نبود و اگر هم بوده در آن جمع نبوده است. دو نکته را لازم می‌دانم که به آن اشاره کنم. اولاً اینکه مقام معظم رهبری اصل آتش ریختن را نفی نفرمودند که چرا حرف زدی و آتش ریختی، بلکه فرمودند: آتش خیلی شدید است و اینطور شدید به مصلحت نیست. لذا اصل آتش ریختن را نهی نفرمودند. دوما ممکن است فرمانده به یک یگان خود دستور دهد برگردد و امکان دارد به دیگری بگوید برود جلو. اما در کل دستور آقا برای ما واجب است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد