دستگیری تروریست ها؛ دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد

کد خبر: 132910

شناسایی و دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی بار دیگر صحه بر این گذاشت که منافقان از چشمان تیزبین وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهند ماند.

دستگیری تروریست ها؛ دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد

شناسایی و دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی بار دیگر صحه بر این گذاشت که منافقان از چشمان تیزبین وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهند ماند. به گزارش «فردا» حیدر مصلحی 53 ساله پس از برکناری محسنی اژه ای و با رای اعتماد 194 نفر از نمایندگان مجلس سال گذشته بر صندلی وزارت تکیه زد. ششمین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی است و همچنین تحصیلات حوزوی را تا سطح خارج فقه و اصول در حوزه‌های علمیه قم و تهران گذرانده است. از سوابق پیش از وزارت می توان به مسئولیت های وی در قرارگاه های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اشاره کرد. مصلحی در چند دوره نیز نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، سپاه پاسداران، سازمان اوقاف و امور خیریه و نیروی مقاومت بسیج بوده است. وی همچنین عضویت در هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. وی سال گشته از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر اطلاعات به بهارستانی ها معرفی و با رای اعتماد نسبتا خوب نمایندگان ملت نیز مواجه شد. مصلحی در جلسه تشریح برنامه ی خود برای وزارت مهار وکاهش روند فسادکلان اقتصادی در کشور، کشف توطئه های آمریکا و صهیونیسم علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با تروریسم و بهره گیری از احساس مسوولیت مردم با فرآوردههای اطلاعاتی در سطح هر یک از قشرهای مختلف جامعه برای آگاه سازی و به صحنه نگه داشتن آحاد جامعه را مورد اشاره قرار داد که به حق می توان گفت طی این مدت هم برنامه های خود و هم خواسته های مردم جهت برقراری امنیت در کشور را به نحو احسن به اجرا گذاشته است. وی در این مدت بر خلاف سایر وزرا اقدام به برگزاری 3 نشت های خبر با خبرنگاران کرد که در آن اخبار مسرت بخشی مبنی بر انهدام گروه های مختلف تروریستی و دستگیری عوامل آن داد. از اقدامات ویژه مصلحی در دوران وزارت می توان به دستگیری ریگی و برخی از عوامل این گروه اشاره کرد که طی مديريت اطلاعاتي مقتدرانه صورت گرفت؛ اوج روزهای پرکار وزارت اطلاعات در انتخابات ریاست جمهوری بود که طی آن اقدامات ضد امنیتی دشمنان شناسایی و منحل شد. آخرین و چشم گیر ترین اقدام وزارتخانه ای که مصلحی ریاست آن را بر عهده دارد، شناسایی عوامل ترور دکتر علی‌محمدی و انهدام شبکه های اطلاعاتی موساد است که البته اولین نبوده و بی شک آخرین آن هم نخواهد بود. سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشمندی دست های ناپاک دشمنان را از جنایات پاک کرده و پرده از فعالیت های گروهک های آنان در خاک ایران بر می دارند.

این اقدام هوشیارانه وزرات اطلاعات بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت که به ذکر تعدادی از آنها اکتفا می کنیم: * روزنامه الحيات چاپ لندن با انتشار اين خبر، به سخنان "هيلاري كلينتون " وزير خارجه آمريكا اشاره كرد كه ديروز (دوشنبه) وارد منطقه شد و به ابوظبي پايتخت امارات عربي متحده رفت و تلاش كرد فضاسازي عليه ايران را تشديد كند ولي خبر بازداشت افراد مرتبط با ترور استاد علي‎محمدي دانشمند ايراني سخنان وي را تحت‌الشعاع قرار داد. * خبرگزاري فرانسه به همراه ديگر رسانه‌هاي غربي در بخش عربي خود اعلام كرد كه وزارت اطلاعات ايران از بازداشت عوامل ترور مسعود علي محمدي دانشمند هسته‌اي خود خبر داد. * شبكه خبري الجزيره در پايگاه خبري خود با اين تيتر كه "ايران [اعضاي] يك شبكه جاسوسي اسرائيل را بازداشت كرد " تصريح كرد كه ايران اعلام كرده است كه موساد براي ترور دانشمند ايراني از چند كشور اروپايي و چند كشور در منطقه سوء استفاده كرده است. * روزنامه نيويورك‌تايمز نيز با اشاره به اعترافات عامل ترور مسعود علي‎محمدي در خصوص داشتن ارتباط با شبكه جاسوسي موساد در گزارشي به سكوت رژيم صهيونيستي اشاره كرد و نوشت مقامات صهيونيستي هيچ پاسخي به اعترافات عامل قتل فيزيكدان هسته‌اي ايران مبني بر داشتن رابطه با موساد ارائه نكردند. * واشنگتن‌پست در گزارشي اعلام كرد كه عامل ترور دانشمند هسته‌اي ايران با موساد ارتباط داشته است و به داشتن چنين ارتباطي اعتراف كرده است. * آسوشيتدپرس در گزارشي با اشاره به دستگيري عامل ترور مسعود علي‎محمدي توسط مقامات ايران، به نقل از منابع ايراني تصريح كرد كه قاتل علي‎محمدي با عوامل سازمان جاسوسي موساد ارتباط داشته است و اين رسانه‌ آمريكايي نيز به سكوت رژيم صهيونيستي در مقابل اعترافات اين قاتل به داشتن ارتباط با موساد اشاره كرد. * سي ان ان نيز گزارش داد كه ايران قاتل دانشمند هسته‌اي خود را دستگير كرد. اين شبكه آمريكايي همانند ديگر رسانه‌هاي آمريكا به پوشش خبر دستگيري عامل ترور علي‎محمدي پرداخت و به سكوت رژيم صهيونيستي در خصوص ارتباط فرد دستگير شده با موساد اشاره كرد. * روزنامه انگليسي فايننشيال تايمز نيز در گزارشي نوشت: ايران خبر دستگيري تروريست‌هاي دانشمند هسته‌اي را اعلام كرد. در پایان باید جمله ای را خطاب به منافقین و جنایتکارانی که با پشتوانه دولت های استکبار قصد تجاوز به حریم ایران اسلامی را دارند و آن اینکه بدانید اعمال نابخردانه شما هرگز از چشم سربازان گمنام امام زمان (عج) پنهان نمانده و دیر یا زود گرفتار ترازوی عدالت ایران اسلامی خواهید شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد