چگونه در سفر انفرادی امنیت داشته باشیم؟

کد خبر: 623359

سفر انفرادی به هرکسی نمی‌چسبد اما بسیاری از ما به این کار علاقه داریم؛ اما خطراتی که در سفر انفرادی ما را تهدید می‌کنند بیشتر از مواقعی است که به صورت گروهی سفر می‌کنیم، بنابراین بهتر است نکاتی را به خاطر بسپاریم تا دچار مشکل نشویم.

چگونه در سفر انفرادی امنیت داشته باشیم؟
چگونه در سفر انفرادی امنیت داشته باشیم؟
سرویس سبک زندگی فردا: سفر انفرادی به هرکسی نمی‌چسبد اما بسیاری از ما به این کار علاقه داریم؛ اما خطراتی که در سفر انفرادی ما را تهدید می‌کنند بیشتر از مواقعی است که به صورت گروهی سفر می‌کنیم، بنابراین بهتر است نکاتی را به خاطر بسپاریم تا دچار مشکل نشویم. گزارش زیر را به نقل از نظاره بخوانید.
۱. درمورد مقصدتان خوب تحقیق کنید
این خیلی مهم است که درمورد مقصد تحقیقاتی کاملی داشته باشید. درمورد امنیت، خشونت و میزان جرم کشور مقصد به خوبی اطلاعات کسب کنید. اگر شما زن هستید، باید دامنۀ جمع‌آوری اطلاعات را افزایش دهید.
۲. بیمۀ مسافرتی بگیرید
بیمۀ مسافرتی به معنای واقعی کلمه نجات‌بخش زندگی شماست. هر اتفاقی که برایتان بیفتد، اعم از اینکه چمدانتان گم شود، دزدیده شود یا گرفتار بحران سیاسی، وقایع طبیعی و… شوید، این بیمه شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. این یک تضمین واقعی است. البته باید دقت داشته باشید که بیمۀ جامعی خریده باشید.
۳. بررسی منظم با یک نفر در خانه
با یک نفر در خانه که از تمامی برنامه‌های سفر شما مطلع است به طور منظم در ارتباط باشید. جزئیاتی نظیر شمارۀ پرواز، آدرس هتل، برنامه‌ریزی درمورد مکان‌هایی که می‌خواهید بازدید کنید و… را در اختیار او بگذارید. حداقل یکبار در روز نیز با او در ارتباط باشید و او را نسبت به دیگر جزئیات و وقایع سفر مطلع کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها