غذایی که جلوی چاق شدن شما را می‌گیرد

کد خبر: 608092

جهت تهیه املت قارچ و سبزی ابتدا سفیده‌های تخم‌مرغ و نمک را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. آنگاه زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با شیر، پنیر فتا و فلفل سیاه مخلوط کنید و با همزن برقی بزنید تا حجمش دو برابر شود.

غذایی که جلوی چاق شدن شما را می‌گیرد
سرویس سبک زندگی فردا: در این مطلب به نقل از مجله تصویر زندگی به شما طرز تهیه املت قارچ و سبزی را آموزش می‌دهیم.
املت قارچ و سبزی غذایی که جلوی چاق شدن شما را می‌گیرد
مواد اولیه برای ۴ نفر:
تخم‌مرغ (زرده و سفیده جدا) ۴عدد نمک یک‌ چهارم قاشق غذاخوری شیر (کم چرب) ۲ قاشق غذاخوری پنیر فتا (رنده شده) ۴۰ گرم فلفل سیاه یک‌ چهارم قاشق چایخوری روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری پوره‌ گوجه فرنگی ۱۰۰ گرم کدو سبز (خردشده) ۵۰ گرم قارچ ورقه‌ای (خرد شده) ۵۰ گرم آبلیموی تازه به مقدار لازم روش تهیه:
جهت تهیه املت قارچ و سبزی ابتدا سفیده‌های تخم‌مرغ و نمک را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. آنگاه زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با شیر، پنیر فتا و فلفل سیاه مخلوط کنید و با همزن برقی بزنید تا حجمش دو برابر شود. حالا قالبی را به قطر ۲۵ سانتیمتر، با روغن زیتون چرب کنید و مایه فراهم کرده را در آن بریزید و با حرارت ملایم بپزید تا تخم‌مرغ ببندد.
سپس املت را در فر گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه‌ سانتیگراد، بگذارید و به مدت ۵ تا ۸ دقیقه املت را بپزید تا طلایی رنگ شود. اکنون پوره‌ گوجه فرنگی، کدو و قارچ را به مدت ۱۰ دقیقه، بپزید.
حالا املت را در ظرف مناسبی بگذارید، یک نیمه از املت را روی نیمه دیگر آن برگردانید و مخلوط سبزی را رویش بریزید و همراه با آبلیموی تازه میل کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد