شناخت خلط سودا و عوارض رسوب آن در بدن

کد خبر: 483260

یک کارشناس طب سنتی گفت: مقدار کم سودا در بدن حیاتی است، اما رسوب آن در هرکدام از اندام‌های بدن به‌دلیل غلیظ و سنگین بودن آن غلبه سردی و تولید بیماری می‌کند و موجب واریکوسل، چسبندگی عصب در دست، تنگی کانال نخاع، ام‌اس، افسردگی, کیست و فیبروم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سید جواد علوی درباره عوارض رسوب بیش از حد سودا در بدن اظهار داشت: بدن از 4 خلط سودا, صفرا, دم و بلغم تشکیل شده است.

به‌گفته وی سودا دارای طبیعت سرد و خشک است؛ مقدار کم سودا در بدن حیاتی است، اما رسوب آن در هرکدام از اندام‌های بدن، به‌دلیل غلیظ و سنگین بودن آن، غلبه سردی و تولید بیماری می‌کند.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: انسداد عروق قلب، واریس، بواسیر، واریکوسل، چسبندگی عصب در دست، تنگی کانال نخاع، ام‌اس، افسردگی، توهمات، غلبه ترس، حساس بودن به صدا, زودرنجی, شکاکیت, وجود کیست و فیبروم در رحم, قاعدگی نامنظم, نازایی, دردهای مفاصل, ریزش موی شدید و ... به‌دلیل رسوب خلط سودا در عروق خونی است.

شناخت عواملی که سودا را در خون افزایش می‌دهند

علوی اضافه کرد: مصرف بیش از حد ترشی‌ها و مواد غذایی با طبع سرد مثل گوشت گاو, گوشت گوساله، برنج، عدس، بادنجان و خوردن مواد غذایی که از دیدگاه اسلام حرام تلقی می‌شود, موجب افزایش خلط سودا و رسوب آن می‌شود.

وی گفت: اعتیاد و مصرف مشروبات خود عاملی برای افزایش خلط سوداست؛ گناه و اندیشه منفی خود سودازا است چرا که بخشی از سردی روحی ناشی از معصیت کردن و منفی‌بافی است. اگر روح نیز طبعش سرد شود یعنی سودا در روح فرد نیز غلبه کرده است.

این کارشناس طب سنتی بیان کرد: مصرف آب با غذا, خوابیدن بلافاصله بعد از غذا, مصرف بیش از حد غذاهای سردی مانند سس‌ مایونز و قرمز, سالاد الویه, ماکارونی, لازانیا, پیتزا, مصرف غذاهای خمیری و سنگین همه در رسوب سودا در جدار رگ‌ها تأثیرگذار هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد