هشدار ولایتی درباره جنگ روانی داعش

کد خبر: 421668

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی نسبت به جنگ روانی داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی در منطقه هشدار داد.

تسنیم: علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه همایش بین‌المللی امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی که بعد از ظهر امروز با حضور صدها نفر از مهمانان خارجی ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) در هتل شهر شرق برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی جنگ روانی به راه انداخته و تبلیغ می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه ما کشورهای اسلامی آن است که در جهت بیداری اذهان عمومی و مردم تلاش کنیم چرا که عصر روشنگری و ارتباطات است.

ولایت افزود: هر کشور، مسئول، انسان و مسلمانی که احساس مسئولیت می‌کند، باید در جهت افشای توطئه‌های ضد اسلامی تلاش کرده و چهره اسلام واقعی را معرفی کند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه ما از هر طریقی بتوانیم به مردم فلسطین کمک می‌کنیم، یادآور شد: هیچ مانعی نمی‌تواند وجود داشته باشد که جمهوری اسلامی ایران کمک‌هایش را به فلسطینی‌ها قطع کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم که به مظلومین جهان اسلام کمک کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد