ماهواره ها سربازهای دشمن درخانه هستند

کد خبر: 357358

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه گچساران گفت: ماهواره ها سرباز دشمن و سارقان ناموس در خانواده ها هستند.

مهر:علی رضا زاده در حاشیه نشست مودت فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نباید کسی به صرف مومن بودن و برخورداری از اصالت مطلوب از گزند این دستگاه به خانواده مطمئن باشد .

رضازاده اظهارداشت: هدف اصلی این شبکه ها ، خارج کردن خانواده ها از قید مذهب و تغیر دادن سبک زندگی از طریق تبلیغ و ترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های سنتی تبدیل کردن طلاق به یک پدیده مطلوب اجتماعی، خارج کردن پدر و مادر از محوریت خانواده، ترویج دادن خیانت همسران به یکدیگر و ارزش زدایی از مفهوم غیرت است .

وی اظهار داشت : مدت هاست که شاهد تهاجم نرم با ابعاد و مسائل مختلف در منطقه از جمله مسائل اقتصادی و سیاسی منطقه ای و گسترش تروریست در کشورهای همجوار مانند عراق، سوریه، فلسطین و غزه هستیم .

این مسئول تصریح کرد: بیش از 140شبکه ماهواره ای فارسی زبانان با هزینه های گزاف تاسیس شده و تحت حمایت کشورهای غربی قرار گرفته است .

رضازاده یادآور شد: در گذشته جنگ ما بر روی مرزها بوده ولی اکنون جنگ در خانه هاست و دجال نفوذ ماهواره ها به حریم خصوصی افراد و تاثیر آسیبها و تهدیدات اعتقادی هوشیاری جامعه اسلامی را می طلبد .

وی بیان کرد: مبارزه با اعتقادات دینی و مذهبی مردم و سست نمودن آنها و ایجاد شک و تردید در میان مردم نسبت به اعتقادات و باورهای دینیشان موجب انحرافاتی می شود که اگر از آن جلوگیری نشود دامن فرزندان ما را خواهد گرفت .

این مسئول فرهنگی در پایان با تشویق و ترغیب افراد به تحویل داوطلبانه ماهواره ها اعلام کرد در صورت تمایل همشهریان می توانند ماهواره های خود را به معاونت فرهنگی سپاه ناحیه تحویل دهند و یک عدد دستگاه دیجیتال به عنوان هدیه تحویل بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد