بی‌توجهی به یک تذکر رهبرانقلاب/ اشکان‌ خطیبی در سالن والیبال آزادی/ جدیدترین قیمت طلا و ارز در بازار/ قوی ترین بینی دنیا

کد خبر: 273979
برخی اخبار امروز تاکنون به این شرح است: بی‌توجهی به یک تذکر رهبر انقلاب/ عکس

پس از اینکه چند سالی از باب شدن مراسم جشن تولد در روز 24 تیرماه برای رهبر معظم انقلاب از سوی نهادهای مختلف گذشت، اوایل مرداد ماه سال 1386 بود که روزنامه کیهان در مطلبی از قول رهبر انقلاب نوشت: چند سال پيش وقتي براي اولين بار سبدهاي گل و نامه هاي تبريك ميلاد به ايشان رسيد، در چند كلمه خطاب به يكي از نزديكان خويش نوشته بودند «اولاً، مولود اين حقير در تيرماه نيست و ثانياً؛ من و روز تولدم ارزش اين محبت ها را نداريم و اينها موجب شرمندگي من است، در عين حال لازم است از همه آنها تشكر شود.»

کیهان در ادامه گزارش خود آورده بود:در اقدامي بي‌سابقه، امسال در يكي از استان ها به مناسبت سالروز تولد رهبر انقلاب جشني برپا و از برخي مسوولان براي حضور در اين مراسم دعوت كرده بودند. پس از رسيدن اين خبر به آيت‌الله خامنه‌اي، ايشان در حاشيه برگه‌اي كه حاوي آن خبر بود نوشته‌اند: «اين كار غلط است، اين تولد و امثال آن هيچ جشني ندارد، برگزاركنندگان مسئول وقت و عمر و اموالي هستند كه در اين كار صرف و ضايع مي شود. من از كسي كه براي تولد من جشن مي گيرد به هيچ وجه متشكر نمي شوم و او را مسئول زيان هاي اين كار هم مي شناسم»... اکنون و پس از گذشت 6 سال از آن تذکر رهبر انقلاب امسال قرار است سپاه شیراز در سالروز ولادت حضرت آیت الله خامنه ای مراسم جشنی را برگزار کند. مشاهده بنر تبلیغاتی این مراسم بسیار گویاست.

عکس/ اشکان‌خطیبی در سالن والیبال آزادی
جدیدترین قیمت طلا و ارز در بازار ایسنا: ارزش طلا در ایران نسبت به روز گذشته روند متفاوتی به خود گرفت. ارزش طلا نسبت به روز گذشته تنها یکبار دچار تغییر روند شد که از حالت صعودی به نزولی تغییر کرد. براین اساس سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 85 هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم یک میلیون و 45 هزار تومان، نیم سکه 568 هزار تومان، ربع سکه 372 هزار تومان و سکه گرمی 250 هزار تومان معامله می‌شود. هر گرم طلای 18 عیار 102 هزار و 380 تومان، هر مثقال طلا 443 هزار و 500 تومان و اونس جهانی 1285 دلار و 80 سنت ارزش‌گذاری شده است. هم‌چنین در بازار آزاد هر دلار سه هزار و 280 تومان و هر یورو چهار هزار و 290 تومان به فروش می‌رسد. قوی ترین بینی دنیا / عکس باشگاه خبرنگاران: هوایی که ما تنفس می کنیم از طریق دهان یا بینی خارج می شود اما فشاری که بینی وارد می کند بسیار کمتر از آن است که قادر به باد کردن یک بادکنک باشد اما از آنجایی که هیچ چیز غیر ممکن نیست همین عضو کوچک هم می تواند خلاف نظر همه شگفت انگیز شود. "جمال تکشلاشویلی" اهل گرجستان فردی است که متفاوت ترین بینی دنیا را دارد اما تفاوت این بینی از نظر شکل نیست بلکه توانی بیشتر از دهان یک فرد عادی دارد.این مرد می تواند به راحتی کیسه های آب جوش را با بینی اش باد کند.
همانطور که می دانید کیسه های اب جوش از جنس های ضخیمی ساخته شده اند و باد کردن ان ها با دهان هم کار ساده ای نیست اما "تکشلاشویلی" کسی است که رکورد باد کردن کیسه آب جوش با بینی را در اختیار دارد. این مرد دارای شش های بسیار قوی است و پزشکان اعتقاد دارند عضلات داخلی بدنش به قدری قدرتمند شده اند که اگر در دست های او جمع شوند قدرتی برابر با تانک را به او می دهند زیرا تمام نیروی خارج کردن هوا از بینی از عضلات شش گرفته می شود.
این جوان ۲۳ ساله در سال ۲۰۰۹ توانست در عرض یک دقیقه سه کیسه اب جوش را تا حد انفجار باد کند و همین راهی بود تا نامش وارد کتاب رکوردهای گینس شود. این جوان که یک مربی جودو است راز بینی قدرتمندش را ورزش بسیار و نرمش های هوازی می داند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد